Hiss & Diss


1. Snön kommer snart - sjukt mysigt & det finns sjukt snygga vinterkläder.
Saknar mina uggs, tror dock jag ska köpa ett par till min hund med.
Någon som vet om det finns ÄKTA uggs till hundar :O? hon får inte gå i Fejk ... :/

2. Bantningspiller
Jag började idag med mina Lepigen kapslar & dom funkar skitbra!
Jag slipper vara tjock, weei =D
Man är typ aldrig hungrig så idag har jag bara ätit jätte lite middag, & inget mer.

Men min promenard sket sig, men Sex är ju bra motion med, weei mer S E X ;)


1. GIFTEMÅL
Tycker det är så patetiskt så jag spyr!
Varför fan ska man gifta sig? visa sin kärlek för gud? & vem FAN är gud?
Det ända man gör är att dela sin ekonomi, första sin ekonomi om man gör slut.

Nej, Gifta mig gör jag aldrig då förgiftar jag hellre mig själv!

Förstöra sitt liv kallas Giftemål! ;)



Missa inte http://Jewelrynails.blogg.se/


Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0