Just nu; Askungen

Satt nyss och tänkte på en sak, mitt liv känns just nu som askungen´s liv.
Ni vet allt med familjen och skit känns likadant!
Fast jag är ju inte lika feg som askungen!
& tar inte emot lika mycket skit om henne.

Skriver detta och jag bryr mig inte om vem som läser det för detta är en del av mig som måste ut!
På ett eller annat sätt, och väljer bloggen ist för att skrika det till er. Ni tycker säkert detta är patetiskt men jag bryr mig inte för jag kommer aldrig sjunka till er låga nivå i vilket fall!

I nästan 2år har jag känt att jag har förlorat min pappa mer och mer för att han träffade en, varje sommar nu har han umgåts med dom mer än vad han har umgåts med mig och min syster.
Dom har hittat på saker (tråkiga saker) men ändå klart man vill hitta på annat med sin pappa & även dom andra om dom vill. Jag och min syster ville tex åka till High Chaparrall och till Nord norge för där är pappa delägare av ett hus som vi aldrig har vart i. Vi har viljat åka jätte länge och han har sagt att vi ska åka, vi skulle åkt i somras men nej husvagnen i Stora höga vart viktigare & dom andra som kom in i familjen.
Dom åkte tex till Ullared och sket i att säga det till mig och min syster, för vi ville inte campa där. Men tro fan vi ville åka med ändå för att umgås med våran pappa men fick vi de? nej.
& nu händer det massa skit.
Min mamma & pappas dama bråkar, och då föjer "de elaka styvsystrarna på" (HAHA) och skriver att jag & min syster är äckliga? och att vår mamma är en meningslös kärring? Okej moget.
Och sitter och hånar min mamma på Facebook?
Dom känner inte min mamma och dom vet ingenting vad som händer, har dom vart här när allt har hänt? NEJ!
Jag är så fruktansvärt sur! Och jag känner att jag absolut inte behöver dom och jag bryr mig inte om de heller aldrig behövt dom heller.

Det ända jag vill är att få min pappa tillbaka och ett bråkfritt liv.
Bråk är det mitt liv har gått ut på, så ja är van men jävligt trött på skiten.
Och de mesta och löjligaste bråken började för ca 2årsedan!

Nu är jag trött på skiten..
Och jag hoppas att det löser sig.
Jag bor hos pappa just nu men ska flytta & det känns faktiskt jävligt bra just nu.


Allt för mig, tack och hej! :)



Kommenterar gör du här!
Postat av: Raisa

- Kollar på tv :D

2011-11-06 @ 22:22:05
URL: http://tjokung.blogg.se/
Postat av: dominique

hej, ja allt bra tack! hur mår du själv?? :) Nej tack :)

2011-11-07 @ 07:38:53
URL: http://mylifeasdominique.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0