Bada badkar!

Gokvälls damer och herrar!
Har kollat på tv med Caroline & Andreas, så nu skulle dom sova.
Väntar på att Joakim ska sluta, så tar mig ett bad sålänge!

Fidderullanleejheej!


Kommenterar gör du här!
Postat av: DONKEN- Vince & Doas Morsa

heeej! Jag har gärna en tävling med dina smycken! Var kan jag titta på dem?

Hur gammal är du? :P



Jag har nyss också startat ett eget företag, hgåller på med min webshop just nu. När den är klar och släpps, så är jag företagare på Riktigt. Fyfan vad spännande allt detta är! :P



vill du ha en tävling med ett kort från mitt företag, så bara säg till. Kan liksom köra ett tävlingsbyte, hehe! :P

spännande! Braaa intiativ!

2011-10-26 @ 01:53:12
URL: http://donkens.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0