Halloween; Vad ska man vara?



Poliskläderna är jävligt hot ! Polis vampyr kanske? ;)
Eller skolflick vampyr ;D
Lite ideér har man ju,
vad ska DU vara?

Snart åka till affären och köpa skruv med min pappa, sen ska jag och Linda fixa mitt rum här.
Sen ut och gå.
Gud vad jag längtar tills att jag ska flytta med Joakim, hoppas det blir lägenhet snart!!!

Ska jobba på Lökeberghotel på Lördags, sen får jag se om jag skulle jobba på Ladies night på Combi med Jossan & Sanna på kvällen/natten. Såfall blir det jobb hela lördagen :)! Mummsigt!

Nu ska jag kila, kommer bilder sen om jag och Linda lyckas få ordning här inne ;) höhö.
Just nu ligger det kläder i HELA sängen och massa bröte, usch!

Så ska jag göra naglar också! Härligt, :) Hoppas dom blir bra bara, är en försökskanin för tillfället ;)


Puss på er !


Kommenterar gör du här!
Postat av: Matilda Engström www.twitter.com/matilda_95

Hej! Såg din kommentar på min gamla blogg enmatildas.blogg.se nu! Jag använder inte den blogg längre utan har gått över till twitter (www.twitter.com/matilda_95) Har du nått twitter konto så kan vi följas vid där istället? :) kram!

2011-10-06 @ 20:17:31
URL: http://enmatildas.blogg.se/
Postat av: Nathalié - Extrem barnlängtan & snart händer det <3

Hej hej, nu är vinnaren av ett valfritt smycke från Smyckenby presenterad på bloggen! Kika in & se om det var du som blev den lyckliga vinnaren, delta annars i mina andra tävlingar :).



Kram Nathalié

2011-10-06 @ 21:11:20
URL: http://yarp.blogg.se/
Postat av: AMANDA

sv: härligt! vad ska du hitta på i helgen? :) kram

2011-10-06 @ 22:04:17
URL: http://amandasusanne.blogg.se/
Postat av: Anonym

lyssnar du på selen ? =)


Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0