Hollywoodfruar; Hiss och Diss !

Det senaste har jag kollat på Svenska Hollywoodfruar, och jag måste ge dom en hiss och en diss idag!

Gunilla Persson; DISS!

Såg avsnitten då hon nästan tvingar sin sjuka dotter till att uppträda & sjunga, med feber och hosta?
Sen att lilla tjejen spydde mitt upp i allt och får sjunga ändå gör inte saken bättre,
det var det idiotiska jag någonsin sätt!
Hade det vart min dotter hade jag tagit henne i handen och åkt hem och lagt henne, eller också inte åkt ifrån hela början, kommer fler chanser lixom!

Men Gunilla " Det är bra att du kräks, då kommer slemmet upp & du kan sjunga bättre, det är en gåva ifrån gud"
HUR RUBBAD morsa får man lov att vara?!
Jag skämdes när jag såg det!

+ att när det står jätte duktiga andra barn på scen och gör sitt bästa så säger du "Nej, o
Såja, Gunilla Persson får en jätte diss utav mig. Så ta den med öppna armar och fatta, din dotter är inte du & ingen jävla prynads docka!

Maria Montazami; HISS!

Bruden är stööört skön, jag nästan älskar henne!
Hon är den ända vettiga i pogrammet och hon kan sin grej.
Hon skämmer inte ut sig hon är bara otroligt rolig och kanon!
& den snyggaste av dom!

Där har ni fan i mig en brud med stil & smak!

Tack för mig, Puss!



Kommenterar gör du här!
Postat av: Mimmi Naveed

Jag följer inte på bloglovin sötnos :)

2011-10-06 @ 23:19:10
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0