SKIT WEBSHOP! SASSYSTRAR.SE

Minns ni att jag skickade efter en Polisklänning ifrån sassystrar.se förra veckan?
Vilket fall som heslt så kom klänningen idag och jag tog ut den då jag upptäker att det är storlek L
Satan! Om jag beställer Small så ska jag la fan inte få hem Lage?!
Så ringde jag
" Hej, jag beställde en klänning av er i stoleken Small och nu har jag fått Lage??!?!?"
hon svarar
"nemen ojdå inte bra inte bra, jag vet inte vad som har hänt men kan jag få ditt efternamn? eller förnamn?
Kan du inte pröva den du fick hem så kanske den passar"



Ditt dumma flane, tror du jag beställer hem small för att lage ska passa mig?
nej, jag är smal inte stor!

Diggade shoppen till en början men nu tväääär dissar jag den!

USCH !
Aldrig mer beställa ifrån dom, första & sista gången!


Kommenterar gör du här!
Postat av: anniepiie

Så dålig service! :( Lär juy inte ha många kunder... SV: har inga planer till haloloween faktiskt, men du verkar ha något på gång hör jag,skoj! :D Kram

2011-10-25 @ 14:58:02
URL: http://anniepiie.blogg.se/
Postat av: Lotta

Men gud dom borde ju inte göra fel! :o



btw: dendär tänkte jag oxå beställa! :)

2011-10-27 @ 09:24:26
URL: http://holmqwiist.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0