5 saker ni inte visste om mig ...


* Jag drev en blogg på devote.se för ca 2årsedan.
Jag blev avstängd för rasistiska åsikter & mobbning på en musikbrud.
 I själva verket var det inte rasistiskt menat alls utan devote.se sa till mig att jag var rasist!
Och jag blev kallad för Rassejävel.
Tjejen kränkte ner mig, & jag försvarade mig.
Men nej, Devote gav inte mig en fis i vädret och tog bort min välbesökta blogg & stängde av mig ifrån deras bloggsida. Så ja, jag hatar Devote.se det är fattigt! Blogg.se är mycket bättre.
*
När jag gick i gymnasiet mobbade jag andra tjejer.
Vilket jag ångrar idag, vi mobbade en tjej i skolan för att hon älskade sina katter.
En dag så skojade någon och sa att hon hade hängt sig, jag skojar inte jag börjad nästan gråta och sedan dess har jag nog aldrig mobbat någon så mycket.
* Jag bor hos min mamma och pappa, då dom är skilda och jag trivs med det
Många tycker att ett barn med skillda föräldrar är fel,
 man ska helst vart gifta i 100 år och ha 20 barn. Det är en bra familj det ;)
* Jag tycker att jag har förstor mage.
Vilket jag inte har egentligen, men jag har alltid vart pinnsmal.
Och nu har jag fått en liten mage som jag hatar !
* femte grejen är att ... jag led av blyghet förr.
Min mamma & pappa kunde inte lämna mig på dagis när jag vart liten utan att jag började gråta.
Jag har vart så blyg att jag skämdes för det.
Jag kunde gräva ner mig i jorden av min blyghet!
Jag är än idag blyg, men absolut inte lika mycket!
Förr kunde jag inte prata med en kotte utan att bli illröd i ansiktet och nästan börja gråta.
Men nu kör jag på andra bullar, gapa och skrika synas och höras ;)
Haha..


Väääldigt gammal bild !


Kommenterar gör du här!
Postat av: johann

sv' jadå allt är bra med mig, självdå? :) kram!

2011-09-30 @ 14:06:32
URL: http://lifeasjohanna.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Såna här listor, är faktiskt roliga :P

2011-09-30 @ 16:36:18
URL: http://madeleinefroberg.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej Sandra,

Mitt namn är Therese och jag läser andra året på Medieinstitutets TV-produktionsutbildning i Stockholm. Vi håller för närvarande på med ett omfattande projekt där har vi fått i uppdrag att producera filmer om mobbning som ska visas för elever och lärare på svenska grund- och gymnasieskolor. Under vår research har vi upptäckt dig och vi vill hemskt gärna komma i kontakt mer dig för ett samtal kring just mobbning då jag läste att du tidigare mobbat andra tjejer. Vår önskan och vårt huvudsakliga syfte är att göra filmer som verkligen berör, filmer som utgår ifrån sanna berättelser och som fångar själva konsekvensen av mobbning för alla inblandade. Vi arbetar med största förståelse och respekt för att det är ett känsligt ämne och känner oss ärade ifall du vill dela med dig av din historia.

Låter det intressant så skicka ett mail med dina kontaktuppgifter till [email protected]



Bästa hälsningar,

Therese Nordström



Medieinstitutet yrkeshögskola

Tv-produktion, 2010-2012

2011-11-24 @ 11:30:13

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0