Dramaqueen

Att jag aldrig kan tröttna på drama !
Jag vill bara ha mer och mer och mer det tar aldrig slut !

Inatt vart jag inne och läste Kissies blogg, en väldans bra blogg på de senaste om jag måste säga det !
Aah iaf, där vart ett inlägg om en tjej ifrån Göteborg som man har haft lite drama med för några årsedan?!
Men iaf, ni vet hon med ett stort hål i hakan?
- Ja Aliette askette eller va hon heter ;)!

Läste att Kissie säger att hon har snackat skit om henne o blabla och hålet nekar såklart,
men jag kan ju tala om att de förvånar mig inte alls.
Så mycket skit som kunde komma ur hennes mun, oj att hon inte fick tvätta den 1000 ggr i tvättmaskin så sketen den måste vara.
Ja, den lilla disneytjejen kan verkligen vara hemsk i mun ;)

Ja, henne dissar man ju på högsta nivå i min blogg iaf! Gillar henne INTE och kommer aldrig att göra det, inte för att jag har tagit åt mig av något hon har sagt till mig det skrattade jag mest utav HA HA HAA!
Tycker bara tjejen är grymt pinsam :)

Men aja, vet inte ens varför jag skrev om detta, hade nog ingen bättre fantasi och något måste ni ju ha o läsa på morgonkvisten ;)

                                                                       

Och nu måste jag typiskt nog försöka knö bort min hund Xzeena lite, för hon ligger bakom mig på min kudde. Känner mig lite hemsk nu när jag får knö bort henne lite höhö, hemsk matte jag ;)




But, i Love her!


Kommenterar gör du här!
Postat av: Player X

Har du mer tatueringar på G? =)

2011-09-20 @ 11:01:10
URL: http://gamingground.blogg.se/
Postat av: caroline

Åh vad söt! Min katt hetter också Sena fast hon stavar utan z :D

2011-09-20 @ 18:41:24
URL: http://carolinedesiree.blogg.se/
Postat av: puff

[email protected]

2011-09-21 @ 23:01:16
URL: http://puffa.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0