Jag och helgen = Dåliga på bloggningen!

Ja som ni märker har Sandra haft helg igen och en jätte dålig uppdate!
 Jag suger på att hålla er uppdaterade på helgerna!
Måste ändra på det fy mig !
Så två vinnare i dagens blogg får det bli! imorgon, jag är helt slut idag efter denna helgen.

Fredags:
Åkte hem till min systers pojkvän och sen gick jag och min syster och köpte present till min underbara mamma, så träffade vi henne en sväng.
Sen kom Joakim, (min älskling) så åkte vi och tatuerade mig!
Jävligt nöjd faktiskt, vill ha en till nu.
Tog 1 timme typ att göra den, och ondast gjorde nog "Xet" i texten!
Sen vart de ok förutom att fyra av mina fingrar somnade och kändes som stooora korvar´+ att mitt ben somnade!
Sen på kvälla åkte vi till ett par killkompisar på Kräftskiva, men det vart ingen hit för alla va sket fulla och vi va nästintill nyktra så vi åkte hem ist och la oss, DUKTIGA OSS!

Lördags:
Åkte till stan (göteborg) och åt middag för att fira min mammas 46årdag som var i Fredags! :)
Sen åkte vi med Lindas pappas yankeebil in till ett ställe som kallas för Kåken hät i Kungälv där The go getters skulle spela !:) Va hyvsat kul faktiskt, men jag va ganska seg.
Sen åkte vi en sväng till fick även ta med min far och min plastismor hemåt!
Tur att dom har mig ;) höhö.

Söndag:
Slappa dag! Ner till krogen och käkade sen hem och kollade på film med min syster, Christine.
Har ni sätt den? den är as bra!
 Lägger upp den i ett filmtips!

Vad har ni gjort för skoj i helgen?! :)

Puss !



Tack älskling,
fick den i födelsedagspresent!
<3


Kommenterar gör du här!
Postat av: monica

du är duktig,den va bra.lyckades att komma in på din blogg.älskar dej kram

2011-09-05 @ 00:15:36
Postat av: sandra

Haha sedär ja mamma :D Älskar dig!

2011-09-05 @ 16:45:18
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0