Min älskliing.



Intressanta frågor:
Hur träffades ni? - Vi träffades igenom vänner,
på ett ställe som heter Kåken höhö.
När blev ni tillsammans? - 23/5-10
Vad är eran dröm? - Att få en lägenhet/hus så att vi slipper vara ifrån varandra så mycket.
Vill ni ha barn? - Ja, men absolut inte än.
När sa ni "Jag älskar dig" för första gången? - Jadu, efter ca 6mån? om inte mer.

Men ne nu får ni förskruttan inte veta mera i dag, har ni frågor så fråga :)!
Men nu ska jag nog dra ut min syster och ta en natticigg och rasta min doggelidog Xzeena, sen krypa till kojs. Tråkigt nog ska jag nana brevid min syster i detta oväder,
hade vart mycket bättre om det vart Joakim! ;)


Kommenterar gör du här!
Postat av: Anonym

Ja du hängde nog inte med i kamran ;)

2011-09-06 @ 23:04:15
URL: http://naattiissss.blogg.se/
Postat av: lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus

Shuue! allt bra med dig? :)

2011-09-07 @ 00:44:08
URL: http://babustyle.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0