♥ Obeskrivlig kärlek + nattresan

Sitter hemma och gör en film om våra såkallade "kamphundar!" lägger upp den sen :)
Och jag väntar också på att Joakim ska komma hem ifrån jobbet, saknar min plutt. ♥

Vi ska åka och lämna min syster hennes pojkvän och hans kompis på Landvetterflygplats kl:03.30 inatt.
Dom ska åka till Turkiet :)! Härligt för dom, hur kan min syster bara lämna mig här hemma?
men det var väl inget ovanligt, hon lämnar mig ju tillochmed på tåget så jag vaknar upp i Trollhättan :S
haha!
Sikken fyllekväll! Min syster är bäst, hur kunde hon glömma mig? HAHAH !

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
btw ... så vill jag visa min kärlek till Joakim!


♥ Du är det bästa som hänt mig, ♥



♥ Ja tjejer, ska ni hitta en bättre kille än han så får ni fan leta, och jag tror inte ni hittar någon ;)
För jag har han!

haha sikken bild, men ihop har vi attans skoj ;)


♥ Japp, Jag älskar han!




Kommenterar gör du här!
Postat av: Linnea

SV: Bra idé med den nya kategorien.

Jag hade en väldigt svår period mellan 4:an och 6:an kan/vill inte dela med mig av det. Jag har egentligen ingenting att berätta om de. Jag har lixom inte kommit över de jag är 16 år och går första året på gymnasiet, vet fortfarande inte vad som hände för att jag skulle få typ hela skolan emot mig och dom slutar inte bara för att vi slutat skolan.. Vill hemskt gärna berätta om det men inte just nu. Återkommer när jag fått mer mod eller så..

Kram

2011-09-30 @ 00:23:33
URL: http://linnojjas.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0