Städat i 2 timmar ...

Sovrummet =)
MIN flodhäst som ligger i sängen haha, fick han av pappa när jag va liten så han äna hänger med. Men Xzeena har bitit bort ögonen på stackarn .. :/
Bytt gardiner i sovrummet (:  (Dålig bild)
Köket :)
Och ni kan väl gissa vad min syster har gjort dom närmsta två timmarna när jag har städat?
GITAR HERO såklart! det miffot.. HAHA
Bild ifrån långpromenixen tidigare idag  ^^,
Älskling och Xzeena åker karna :)) !

Kommenterar gör du här!
Postat av: Anonym

*guitar hero

2012-04-06 @ 19:22:48
Postat av: Lina

Jag har sett att du har kikat in på min blogg ^^

Är blir jätteglad för det.

Men jag har inte uppdaterat på flera dagar, men nu har jag ställt en fråga på bloggen, och det vore suuuuper om du ville svara på den frågan, skulle betyda jättemycket för mig <3

2012-04-06 @ 21:18:11
URL: http://iinas.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0