Svar på kommentar!

 
Du som har skrivit denna kommentaren är en feg person bakom en data skärm som tydligen inte vågar skriva ditt namn, eller du kanske inte kan stava det? vad vet jag. Så otroligt pinsamt att skriva kommentarer till folk och inte våga underteckna sitt namn, sjukt. 
Jag har knappast någon putmage på bilden, du kanske har det så det är därför du försöker klanka ner på andra.
Men du, försök med någon annan är du söt för med mig lyckas du inte, för jag ser tydligen så mycket bättre ut än dig :) 
klankar man ner på andra har man inget självförtroende, tycker dock synd om dig :) men men, hör av dig så kan jag hjälpa dig att hitta ett självförtroende, för du måste ju ändå kanske ha något som ser okej ut ^^,
Puss Saandriiie :) Din förebild.
 
 
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Lisa

Men du har ju putmage?
Du använder ju bara tre år gamla bilder och samma bilder hela tiden?

2012-08-26 @ 18:47:16
Postat av: Sara

Vilken onödig kommentar! Förts om främst är det ju inte ens någon skillnad om du nu skulle råka ha putmage, och om du nu har det (som jag absolut inte menar att jag tycker att du har) så varför kommentera det? Och anonymt till på köpet, det är ju bara löjligt. Om man inte har något snällt att skriva behöver man väl inte ens kommentera! :)

2012-08-27 @ 18:54:57
URL: http://sarabacksbacka.blogg.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0