1 December, skit dag!

Hejsan!
Känns som en riktig skitdag idag, har humörsvängningar som bara den!
först glad sen sur sen glad nu AS SUR!
Saknar en heldel dom man gjorde innan gravidateten, är självklart ASGLAD över detta men man får ganska konstiga tankar som gör att man känner sig helt pyskiskstöd! inte alls roligt...
Och ibland känns de som om de inte finns tillräckligt med freback och då blir allt bara ännu jobbigare.
Jag vet att många kommer ta illa upp över detta inlägg men det SKITER jag i, för det är såhär jag känner för stunden och de är så här jag mår just nu! Känns som ingenting går bra längre. Innan kändes allt skit bra, hade ett fantastiskt bra jobb och det gick skitbra i skolan. Nu har jag inte mitt jobb kvar och jag ligger efter i skolan och det är verkligen extremt jobbigt, jag vet inte vad jag ska ta mig till..
Körkortet skulle vara klart i December men det finns inga körlektioner förens den 14de december så det är också förbannat segt .. Allt är bara krångligt!
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Anita

Humöret kan inte alltid vara på topp, hoppas dagen blir bra iallafall! Kram :)

2012-12-01 @ 16:04:48
URL: http://siliiins.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0