AggroSandra tillbaka!

Hejdå skit dag!
 
Nu kom jag nyss hem ifrån min älskade mamma, min kusin och min morbror var där också!
Hade en jättego hemmakväll, såna vill man ha oftare när man är gravid och inte får göra något annat.
Men dagen har vart galen!
Från tårar till panik, från panik till att kasta mobilen i golvet och sen bli rädd för att den kanske kunde gått sönder, lyckad dag va?  Sån har jag vart ta mig fan hela dagen, vad som helst kan reta upp mig idag! Får nog önska mig en jävla boxningssäck i julklapp för min stackars telefon vill jag ju faktiskt ha kvar ett tag till!
Så jäkla irriterad idag så jag skulle kunna hoppa ifrån angeredsbron tio ggr om och hoppas på att jag bara får ont och inte dör, jag kan inte beskriva hur det känns. Och det är förfärligt jobbigt när man inte kan eller vill prata med någon, försökte öppna mig mycket för mamma och Carro idag men det gick inte bra! räcker att jag bara tänker tankarna så kommer tårar och ingen röst får jag fram då heller.
Tänk att jag är en av de 10% som fick depression i gravidateten, eller? kanske bara är idag.
Förhoppningsvis är det de!  Men det värsta är att vara ensam hemma, och veta att alla andra är ute och festar och har skoj medans jag sitter här hemma i sängen som en jävla fetkossa, en jävla lodis!
 Eller nee, jag är ju inte fet och lodig, men man känner sig ganska meningslös faktiskt!
Längtar till den lilla är ute så man kan bli lugn och normal igen! Okej, fortfarande inga fester men då bryr man sig nog inte så mycket för då är jag inte ensam hemma då har jag iaf ett hjäta hemma helatiden, <3
 
(OLDPIC)
God natt!

Kommenterar gör du här!
Postat av: trollet

Men oj... håller en tumme att det bara är idag... hormonerna spelar dej ett spratt... hitta någon att prata med!! Stor kram till dej=)

2012-12-02 @ 10:32:02
URL: http://lchftrollet.blogg.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0