Jul & bebis!

Hejsan! :)
Var ett tagsen jag skrev nu! ikke okej! haha.
Julen är ÄNTLIGEN över, guud va skönt!
Så nästa år firas den med vår lilla bebis, thihi ^^, spännande!
Vart en helg full med mys och fest haha :) men den har vart okej.
 
Inte många dagar kvar nu tills vi ska på rutin ultraljud (de stora ultraljudet) där vi kan få reda på vilket kön bebisen har :) ganska sjukt att man inte vet om det är en flicka eller pojke vi har i magen haha :) men snart så!
Och vi ska resa i slutet av Januari också :) Så när vi kommer hem därifrån så får det bli till att börja med vårt bebisrum innan jag börjar bli allt för stor :) de ska bli så himla roooligt tycker jag!
 
Haft sjukt konstiga drömmar, en natt drömde jag att det blev en flicka. Då såg man en fot plus ett ben som sparkade rakt ut i magen och sedan var den ute, och den var lik min lillasyster när hon var liten haha.
Sen en annan natt blev de en pojk så de här ska allt bli spännande ^^
En Melissa eller en Jason ^^, thihi. längtar!
 
Jag för typ 2 årsedan :) Blooond va man också!
 
 
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Charlotte

Hoppas ni får en fin nyår, och att julen var super fin!

2012-12-28 @ 09:50:29
URL: http://enmammasliv.webblogg.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0