Medicin

 
 
Hejsan!
Idag har de vart fullt hus hemma, imorse vid ca 7.30 kom det folk och greja hemma hos oss så jag for iväg till skolan och sen hem till min pappa. Sen har jag träffat min mamma syster mormor morbror kusin och mormors man :) trevligt! Imorgon ska vi ha bakdag hemma  hos mig :) ska bli mysigt! Och roligt att min lilla söta kusin ska vara med :) Så himla söt och go!
 
Och nu ska jag sätta mig och läsa medicin har prov imorgon, suck! Hoppas de går bra, jag är dock ingen höjdare på medicin asså! Och nästa vecka har vi prov i det igen .. men de ska nog gå vägen! Bara till att beta av ett och slå på nästa! :) & nu är min älskade Xzeena hemma igen, hon fick sova hos syster och pappa inatt pågrund av att gubbarna skulle komma :)
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: MADDISENJ-vinn valfria ray ban!

kul att du är med i tävlingen :D

2012-12-11 @ 19:22:25
URL: http://maddisenj.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0