Möte med skolan & morgonprominix!

Hejsan alla solstrålar ;)
Drog ner till skolan för att ha en av dom sista medicin lektionerna, men jag har kuggat på dom flesta proven så jag måste läsa om skiten! Men det gör jag senare då jag anser att det var en för svår kurs,
och speciellt nu när bebis och allt är på g så de får vänta tills hjärtat har kommit ut och allt är i sin ordning.
Man behöver ju ikke vara mammaledig i ett år, så kan likagärna plugga för Joakim är ju hemma på dagarna ändå :) iochmed att han jobbar kväll. Men men,
jag och Xzeena drog ut och gick och sedan till rastgården där hon fick springa av sig :)
 
 
Mitt hjärta i rastgården, ♡

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0