Skandal i Sverige!

Hej och fyskamm!
Jag brydde mig inte ett piss om detta igår innan jag faktiskt såg det på nyheterna då folk jagade en tjej över en gata och misshandlade henne medans flera 100 såg på och det var typ 5 av dom som gjorde något, en polis gick bara förbi såg man också! Vart är samhället påväg? Och efter denna skandalen igår så kan skitungar med att starta ännu ett bråk till idag! Snälla patetiska skithögar. Låt poliserna försöka göra sitt jobb för en gångsskull och få fast personen som hängde ut alla andra ungdomar med nakenbilder och fula ord. Det är ju så omoget så det är inte sant, när man är i 13årsåldern så tror jag knappast att man är en hora och ligger med mer än 50 pers, det är sjukt!
Och idag eldade några upp svenskaflaggan inne i Göteborg vid bråkets gång, snälla gillar ni inte Sverige så åk hem förhelevete! Sådana som ni är inte värda att stanna, ni gör oss till en skam...
 
första ska våra traditioner bort, och sen ska ni elda upp vår flagga, jo men visst det är helt okej. ELLER INTE! jag blir skogstokig. Folk som gör på detta visset bör få fängelsestraff, eller utvisning hade vart bättre för kommer ni hit för att förstöra så förstår jag mig inte på vad ni ska här och göra.
Sen vill Centerpartiet ta in ännu mera invandrare, de är väl jätte snällt av dom men dom bör tänka på våra svenska först! Det finns inga jobb eller bostäder till våra svenska ungdomar i dagens läge, och då tror dom att det finns pengar till mera pack? nej! Nu måste sverige sätta ner foten! För detta håller inte, det kommer bli inbördeskrig snart.
Låt dom som är här och sköter sig få stanna men nej inga mer, vi kan tyvärr inte hjälpa alla!
Vi har gator fulla med uteliggare, knarkare och alkoholister, hjälp dom till och börja med!
 
Detta kommer nog ge SD bra med mer röster om det fortsätter så här. Min röst kommer lätt gå till SD!
För nu får det vara stopp. Och detta skriver jag inte med rasistisk medning, för jag har inte så mycket emot invandrare men ibland blir de pinsamt när folk kommer hit och missköter sig.
 
 
Tack för mig!

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0