VINNAREN AV Runns Webshop & Erikas Garderob

VINNAREN BLEV duuu HÄÄÄÄR
 
GRATTIS!
 
skicka din adress till min mail [email protected] så du kan få hem din vinst :) Kram!
 
Vinnar texten:

Jag är med! Gillar båda sidorna på facebook med namnet Monia.

Har även gillat min favoritvara, som är det här fina halsbandet:
http://www.erikasgarderob.se/se/produkter/runn-design-smycken-av-egen-design-och-tillverkning/runns-namnsmycken-runn-design/halsband-komplett/namnsmycke-halsband-tag-med-kedja-40mm.html
Det skulle bli en sån himla uppskattad julklapp till sambon, om jag beställde med våran dotters namn på <3
För extralotter gillar jag din fanpage med namnet Monia Sundgren, och följer dig redan på bloglovin
Hoppas!


Kommenterar gör du här!
Postat av: Monia

Åh tack jag mejlar dig nu :) kolla så det inte hamnar i skräppost bara :p

2012-12-19 @ 13:00:32

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0