Boken om mig



Satt och läste alla mina fina kommentarer då jag hittade en otroligt udda kommentar.
Typ en sån som folk visar sin avensjuka igenom att skriva några få ord.
Jag kikade in bloggen och gissa va jag fann där, jo en hel bok om mig och avensjukan!
Boken handlade även om en annan tjej som säger att hon är överviktig m.m läste inte så nogrannt på den delen.
Men varför ska folk yttra sig så här? tycker det är otroligt löjligt.
Det jag har skrivit i min blogg behövs inte skrivas i andras bloggar, eller?
Och sen att sitta o tro att man kan/vet allt är ju bara ännu pinsamare!
jag lider med dig och dit behov utav att skriva om andra bloggare.
Stackarn ...

Att jag vill vara smal m.m är väl inte dit problem eller?

Yäyä, finns människor till allt!


Kommenterar gör du här!
Postat av: Wendy & Jennifer ♥

Sv: Tack så mycket, din är också skitbra blogg ♥

Allt är toppen, Kram :)♥

2012-02-29 @ 11:49:23
URL: http://wendyjennys.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: tack så jätte mycket! Din var superfin:D

2012-02-29 @ 15:47:05
URL: http://crystallheart.blogg.se/
Postat av: Malin

människor är så.. jobbiga :( xD

2012-02-29 @ 18:21:22
URL: http://eightypercent.blogg.se/
Postat av: E M E L I E

Hejhej,

Hoppas att du har haft en bra dag! Kramkram :)

2012-02-29 @ 19:41:55
URL: http://emeliejosefin.webblogg.se/
Postat av: KORNELIA

tack fina du! bra blogg du med ja :D

allt är bra, sj?

2012-02-29 @ 20:24:26
URL: http://korneliias.blogg.se/
Postat av: §eepee (Peoplehater.Blogg.se)

HAHA, vad fan skrev inte jag till dig i din tredje kommentarjävel!? Du ligger jävligt illa till om min kaffekopp kommer i närheten av dig, ditt lilla skitäckel.



Inte provocerande? Du svarar, och det på ett fjortistypiskt tyket vis = du har tagit åt dig. Inte mer än rätt, du förtjänar inget annat.

2012-02-29 @ 21:26:38
URL: http://saligande.hederochhelvete.org
Postat av: §eepee (Peoplehater.Blogg.se)

Ber om ursäkt för detaljlösheten i mitt tidigare inlägg, satt i ett samtal då jag skrev helvetet (även om det gott och väl räckte till för att kontra dig).



Först och främst; en "udda" kommentar? Det som introducerade mig på din blogg var just de kommentarjävlar du kallar för "udda", som jag först irriterade mig på innan jag rotade vidare på din avskrädliga sunkblogg. Och ja, Sandra, jag ÄR avundsjuk på dig i hela tre avseenden. Först och främst på din fulländade fjortisgrammatik och alla stavfel, som t ex "avensjukan", "gissa va jag fann", "pinsamare" och meningsinledande/avslutande standardfel som vanligen 13-14-åringar tenderar att göra. Dessa två områden är något som, förutom att det irriterar mig då jag till skillnad från dig faktiskt kan skriva, faktiskt berättar en hel del om dig - exempelvis dina okunskaper och tillkortakommanden gällande dina personliga chanser att driva en professionell blogg.



Och sist, men inte minst, irriterar det mig mer än väl att du skulle kunna få ett så enormt mycket bättre självförtroende än mig. Ja, hjärtat, det är faktiskt helt sant. Den dystra orsaken till detta är att jag, gentemot dig, inte kan leva i fantasivärlden utan har en hel verklighet som är i vägen. Detta kanske du förklarar genom att du är en ängel, i kombination med din tro att du inte väger någonting (prova hoppa från Eiffeltornet så ska vi allt se att du väger). Mina fördelar är därmed måttliga - jag blir visserligen besviken, men sällan överraskad, över hur saker och ting är eftersom jag har den logiska hjärnhalvan med mig vilken du tycks sakna. Jag ser samband och möjligheter som du inte kan se, eftersom du fantiserar bort hela ditt liv. Fast då har ju du alltid fördelen att leva ett bättre liv, typ som att vara konstant drogad. Vill du inte se en kossa kan du inbilla dig att det är en drake och dricka Red Bull ur dess spenar, så kan ni tillsammans flyga till månen där "draken" slutligen blir en flatlus i din fitta. HAHAHA, så patetisk är du.



Snygg eller ej, jag håller fortfarande fast vid att anorexia är bland det äckligaste som finns och att du definitivt inte har det - även om du långsamt närmar dig (who knows, det kanske inte är mer än 15 kg kvar). En hel bok? Tja, vad förvånar mig egentligen. Ur alla märkliga synvinklar du har på saker och ting förstår jag dig; dels genom att du ska läsa texten och samtidigt föra in det i 10 olika Worddokument, då dina utrotningshotade hjärnceller inte klarar av den mängd information som tre normallånga textstycken innehåller; och dels genom att du måste bestämma dig för hur du ska tolka det så inte hela din livskarriär fallerar pga en fullkomligt knäckande kommentar. Ett konkret exempel på detta är raden därpå, i detta inlägg, där du snackar om en "tjej som kallar sig överviktig". JAG kallar HENNE överviktig, HON tror att hon är modell. Läste texten var precis vad du gjorde, annars skulle du inte lagt till den raden för att kunna sätta det emot mig om jag inte tänkte efter innan jag svarade på skiten.



Du kommer få en tuff motkamp mot mig, även i din fantasivärld. I verkligheten är du redan övervunnen. Cya, kitchenbitch (NU GJORDE JAG DIN DAG!).

2012-02-29 @ 22:42:32
URL: http://saligande.hederochhelvete.org
Postat av: hanna ♡

tack! :D

2012-03-01 @ 06:01:31
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Anmäl? :O

2012-03-01 @ 10:48:08
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Niklas

Jag förstår inte vart alla dessa larvigheter kommer ifrån, och jag vet heller inte hur jag ska se på saken i sammanhanget. Å ena sidan är vissa av dina kommentarer på bloggen väldigt tråkiga och elaka, som gjorda för att sänka dig till varje pris. Å andra sidan verkar bloggens inlägg vara gjorda just för att väcka uppmärksamhet hos dem som inte har en, med dina egna ord, "snygg kropp". Något som många kan ta illa upp.

2012-03-01 @ 13:33:01
Postat av: Peoplehater

Hotar du mig?

2012-03-01 @ 13:36:03
URL: http://peoplehater.blogg.se/
Postat av: Peoplehater

Haha skriva skit? Den enda som skriver skit, är du. Och det är orsaken som får mig att göra diverse inlägg på min blogg.

2012-03-01 @ 13:40:16
URL: http://peoplehater.blogg.se/
Postat av: Mallelina

Läser du någonsin Lizziesthoughts längre? :$ :)

2012-03-01 @ 21:06:28
Postat av: Linda

hur gammal är den där peoplehater??? hahah skaffa dig ett liv då...

2012-03-02 @ 09:08:00
Postat av: Linda

och nu har pappan hittat bloggen och tagit datorn hahahaha

2012-03-02 @ 09:11:15
Postat av: Peoplehater

Haha, vad hade lilla flickan tänkt anmäla? Det enda som är patetiskt i sammanhanget, är tyvärr lilla du, Sandra. Om du genom en anmälan ser till att min blogg försvinner, är de efterföljande oddsen att din blogg stängs ned genom en hämndanmälan, ett multiplikativt antal gånger större, då du publicerar hets mot en viss folkgrupp (dvs. överviktiga), vilket gjorde att jag grundligen sökte mig hit från första början. Orsaken till detta är nämligen att en vän till mig tog illa vid sig på grund av dina inlägg och därmed lämnade bloggadressen till mig. Något som bör tilläggas är att den aktuella kompisen läser juridik.



Vid sidan av detta har även kränkningar mot flertalet kommentatorer och därtill även hotelser på MIN blogg uppstått. Så varför inte försöka? Jag skulle definitivt inte tacka nej till lite extrapengar inför min kommande sommarsemester.



Och apropå böcker och pateti, så skulle jag definitivt inte dra mig en sekund ifrån att skriva en hel jävla bok om hur patetisk du är, med tanke på alla jävla skitkommentarer du har lämnat både på min blogg och din egen. Du är verkligen ett praktexempel på en dum blondin i dagens samhälle, då du tydligt kan se andras misstag, men inte dina egna.



Men varsågod, nu är inlägget borttaget eftersom redan tillräckligt många fått chansen att skratta åt det. Och till "Linda", som verkar vara i de övre 14-åren: Tyvärr vill jag medge att inlägget var en ren gimmick för att få denna idiot att sluta kommentera mina jävla inlägg på min perfekta blogg (åtminstone jämfört med den här). Så bra, nu är det problemet ur världen!

2012-03-03 @ 23:13:02
URL: http://peoplehater.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0