1 januari 2012


Mitt nya år börjar med en rättegång såklart, ska sitta som vittne till en skit töntig grej!
Kommer bli spännande och jag hoppas de inte blir något utav det!


Min nyår: Var hemma hos mig och åt och drack spelade Beer pong, sen åkte vi en "partybuss" till nyårsfesten :)
Men vet in? vid tolvslaget satt vi i en buss påväg till festen haha så vi stannade bussen och smällde raketer mitt ute i nowere ;) haha.
Efter ett tag hittade vi fram och det var skoj, lite bråk och så men det är de ju alltid lika bra att vänja sig ;)

& nu ska jag även köra igång med bloggen mer, weei :D va skoj!

men idag blir det någon ingen STORSTART!
lite sleten och seg haha..



Tv,täcke och bakis!


Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0