ja, folk vill vara mig.

Emma:

det är ju jätte härligt att ditt liv är bra men man kan ju fråga sig hur mycket du överdriver. och smal kan man ju inte säga att du är :)

Anonym

Du är kaanske smal men det är iinte så lätt för de flesta att sluta äta! Ibland blir man så¨sugen så man MÅSTE!! Jag skulle vilja gå ner i vikt men ja blir så sugenn på att äta så dett går helt enkelt inte att låta bli! Jag kan inte använda några tabletter för jag e för liten! Jag går i skolan så jag hinner inte träna varjeag!Va kannjag göra åt det? Du kanske har lätt för att gå ner men det behöverinte alla andra ha! tänk så också! Ta inte illa upp för jag menar inget taskigt!

Anonym
Dom säger du är snygg men du är FUUUUL!!!!!!!!!!




Jag bryr mig inte vad ni tycker och tänker om mig, jag kan vara ful äcklig tjock anorexia dum i huvudet whatever you want ! Men jag vet att jag är smart snygg & smal! och att ni önskar att ni var mig ^^,

& för er som sitter och klagar på era fetmaproblem till mig, okej?
Jag kan inte hjälpa dig om du vill äta helatiden och då får du faktiskt skylla dig själv!
Det är bara DU som kan stoppa det, inte någon annan det är inte jag som äter för dig? (för jag äter ju knappt)
så kan ingenting göra.

Over and out bitches!
Försök att klanka ner på mig, ni kommer aldrig att lyckas för jag bara växer utav det så tack! :)

(fuck jag är fet, måste banta ännu mera.... )


Kommenterar gör du här!
Postat av: Nicole

Jaha okej :) Ja allt är bara bra med mig, sj ?

2012-01-06 @ 22:08:39
URL: http://nicolesikon.blogg.se/
Postat av: Maja

fett nice att du är med, jag lämnar en kommentar så fort jag har dragit vinnare ! :D

2012-01-06 @ 22:10:11
URL: http://moxiie.blogg.se/
Postat av: Tezz

Jag förstår att det kan vara sjukt jobbigt. Men gör dig själv en stor tjänst lär dig älska dig själv precis som du är. Våga lita på att du är fin. Låt aldrig ngn annan säga ngt annat. De som klagar det är dom som nt är nöjda med sig själva men klagar på andra(:

2012-01-06 @ 22:19:44
URL: http://whatmyiiipz.blogg.se/
Postat av: Nicole

sv; okej roligt att höra. Nja bloggar lite och så :)

2012-01-06 @ 22:21:50
URL: http://nicolesikon.blogg.se/
Postat av: Nadja

Allt bra? =)

2012-01-06 @ 22:26:08
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt du är :)

2012-01-06 @ 22:30:27
URL: http://matildays.blogg.se/
Postat av: Narine

fuck them, du är hur snygg som helst Sandra!<3

2012-01-06 @ 22:31:31
Postat av: Sarah

Fin blogg, vad ska du göra i helgen då? :)

2012-01-06 @ 22:44:48
URL: http://perfectlyunbroken.blogg.se/
Postat av: Emma

Snuttan, när du växer upp så kommer du förhoppningsvis titta tillbaka på den här tiden och skratta och tycka att du va liten och dum.



Så ytlig och dum. Noll IQ. Men jag hoppas för din skull, som sagt, att du växer ifån detta.



Ha en fin kväll Snuttan.

2012-01-06 @ 22:47:15
Postat av: Kaffehörnan

Jag blev känd som kaffehörnan 2008 känd på youtube

Jag har engagerat hela sverige, skulle jag brytt mig om alla elaka kommentarer, skulle jag lagt av

Vet ju samma som dig att dom ej kan sluta titta

Sök coffeeboy6 på yt de e jag

Journalist skrev om mig, de e inte dåligt

Killen e smart

Du gör en bra blogg

2012-01-06 @ 22:54:02
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Anonym

Visst är du smal och du har ett väldigt generiskt utseende, men det gör dig inte till nån inre skönhet för det. Och det bästa är ju faktiskt en kombination av båda- jag och många med mig föredrar alla gånger en person som är både trevlig och smal + snygg (dom finns, tro mig), framför en som bara är snygg och smal. Inte ett svårt val alls. Vackra människor är ju just det: vackra att titta på. Men det måste finnas nåt mer, till exempel intelligens.



Där kommer vi till nästa grej i din text: att du skulle vara smart. Nja, du får nog visa det för oss innan vi tror på det. Det är ju jättefint att du tror gott om dig själv, synd bara att du har noll självinsikt. Alltså, jag menar: läs igenom vad du skrivit i den här bloggen hittills och inse att du varken har särskilt mycket IQ eller EQ att skryta om inför dom som bara läser bloggen och inte känner dig privat. Vill du att folk ska inse att du är smart får du börja visa dom det, när man läser den här bloggen tror man ju bara att du är ännu en i mängden ytliga "provocera mig till framgång tihi vad smart jag är nu!!!1"-bloggar.



Du är en sån Kissie-wannabe så det är pinsamt. Obs! Jag syftar nu på självhävdelserna, den fula designen, angreppen... Kissie upp i dagen, och det är inte en komplimang för i helvete. Sen borde du läsa på om ätstörningar och så borde du skaffa lite ödmjukhet och vanligt jävla folkvett: om människor ber dig om råd för att gå ner i vikt kan du väl känna dig smickrad istället och sen väljer du att antingen dela

med dig av dom råden, eller hålla käften. Men okej, jag fattar. Ingen får vara lika smal och må lika bra som du. Och för att övertyga dig om att dom aldrig någonsin kommer dit, passar du på att trycka ner dom i skorna. INGEN FÅR JU HA DET DU HAR. Det vore för jävligt. verkligen...



Och du. Angrepp kring ens utseende behöver inte betyda att personerna som utdelar dom egentligen vill vara som dig... get real, för fan! Aldrig slagit dig in att dom kanske använder ditt utseende som ett sätt att försöka trycka ner dig i brist på ett vettigare sätt att motivera den irritation dom känner över ditt barnsliga beteende och din (av bloggen att döma) otroligt fula personlighet? Eller att dom helt enkelt tycker att du har en jävligt ful utsida, men saknar vett att hålla inne med det (vett du för övrigt tycks sakna du med, så kasta inte sten i glashus).



Jag hoppas att allt du gör bara beror på tonårig omognad, att du har nån sorts försenad tonårskris som snart går över. Då finns det fortfarande hopp för dig. Annars kan jag bara beklaga att du är så full av skit att du knappt ens inser det själv p.g.a. att skitlukten är så överväldigande att du blir alldeles nerdrogad av den.

2012-01-07 @ 00:05:53
Postat av: ola

har du hört talas om sjukdomen hypotyeros? det är en sjukdom som har med sköldkörteln att göra, och man har låg ämnesomsättning, man kan inte äta någonting, men när man äter så kan inte kroppen bryta ner fettenzymerna lika bra som en fullt frisk människa och då lägger det sig på kroppen. så fetma har inte bara med hur mycket man äter att göra, så jag tycker din blogg är helt meningslös.. vad är meningen med det, att folk som är lite rundare ska behöva må dåligt över de och att dom smala ska bli arrogantare, äre inte så att alla människor är lika mycket värda, det är exakt det du står och säger och det är inte smart någonstans!

2012-01-07 @ 03:36:08
URL: http://olakarlssoneriksson.blogg.se/
Postat av: Jenny <3

Luktar lite lågutbildad whitetrash över den här bloggen... så tycker inte folk ska bli så provocerade.

2012-01-07 @ 12:52:26
URL: http://jenize.blogg.se/
Postat av: Louise

Fin blogg du har! :) hur har din dag varit? kram!

2012-01-09 @ 17:39:11
URL: http://lonik.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

suck för vissa kommentarer :O

2012-01-19 @ 15:41:07
URL: http://angelica.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0