ok?



Jag får sådana härliga kommentarer så jag blir rörd :D
Om jag gillar Jimmy Åkesson? ja det gör jag faktiskt!
Tycker helt klart att han ska leda sverige, för jag tycker att vi svenskar är alldeles för snälla emot andra länder så ja, jag säger JA till Åkesson. Och vad är det för korkat med det?
Alla har sina åsikter, och alla har förhoppningsvis olika åsikter också för annars vore livet inget spännande.
Själv tycker jag att du "Din mamma" är väldigt mesig, dels så VET jag vem du är men ändå skriver du "Din mamma" och dels för att du bara skämmer ut dig. :)

Om det är någon som är blåst så är det tyvärr inte jag iaf :) Och jag har svängt helt rätt i livet, parfekt liv har jag. Tycker synd om dig som lider så mycket pågrund av ditt liv så att du måste klanka ner på andra. :)


Kommenterar gör du här!
Postat av: sussi

Håller helt med dej om Jimmi Åkesson !! Fan måste ta tag i Sverige nu innan de e försent om de inte redan är det ;) Jimmi Åkesson borde leda Sverige !!!!Hoppas annars allt e bra ;))

2012-01-30 @ 19:42:41
URL: http://sussiies.bloggplatsen.se
Postat av: S O F E N - rock/photo/life

SV: Allt är bra med mig, hur är det själv? :)



Bra att du står för din åsikt!

2012-01-31 @ 20:20:40
URL: http://femteandetaget.blogg.se/
Postat av: Din Mamma

Hah! jag är definitivt inte någon du känner :S skulle aldrig komma i närheten av en så sinnesrubbad människa som du.

2012-02-01 @ 23:35:39
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

haha hur orkar folk?

2012-02-12 @ 19:31:22
URL: http://angelica.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0