Svar på kommentar

Snuttan, när du växer upp så kommer du förhoppningsvis titta tillbaka på den här tiden och skratta och tycka att du va liten och dum.

Så ytlig och dum. Noll IQ. Men jag hoppas för din skull, som sagt, att du växer ifån detta.

Ha en fin kväll Snuttan.


Svar till Emma: förhoppningsvis är jag stolt över det jag gör och tänker "fan va jag är grym och gör detta" och jag är inte speciellt liten, jo storleksmässigt men inte annars ;) Och IQ är ganska stor i och med att jag kan det här med att få eran uppmärksamhet ;) så frågan är vem som har noll IQ av oss?

och för min skull hoppas jag att jag växer till mig och skriver mer sånt här :D

Ha en fin kväll du med ;)


Kommenterar gör du här!
Postat av: Kaffehörnan

Ja precis

Gäller va på rätt plats

Gått me ett stort plakat för den jag samarbeta me innan

Malmöfestivalen i 1.5 tim fullt me folk. Folk jaga mig ville ta foto

Grymt respons alltså

Bra tps e att trycka upp t tröjor me sin blogg på

Besökte en butik fråga efter sponsring, efter 10 min hade jag choklad me mig, de var över 100 anmälda

Frågar man ej händer inget

Kan ju bara nej

2012-01-06 @ 23:11:56
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Emma

Tycker absolut du ska vara stolt över vem du är och vad du åstadkommer, så länge det är bra och känns bra. Tycker ändå du kan vara mer ödmjuk och visa respekt för dina medmänniskor. Varför trycka ner folk som inte är som du? Och då syftar jag på storleken. Något du verkar ha hakat upp dig på. Och som sagt, var stolt över vem du är. :)

2012-01-07 @ 14:46:24
Postat av: Anonym

stackars dig som tror att iq handlar om hur väl man lyckas få människors uppmärksamhet. uppriktigt sagt, jag tycker synd om dig. och om världen som måste ha en sån människa som du i den, du bidrar inte direkt till att världen tar steg framåt utan snarare till att utvecklingen går bakåt. PUCKO

2012-01-07 @ 16:00:26
Postat av: Anonym

DU SKA VARA STOLT ÖVER VEM DU ÄR. Du är fin på ditt sätt, skulle du spela någon annan DÅ skulle du ha noll IQ osv osv. Tycker din blogg är sjukt bra och ta inte år dig av cp komentarer. Love ya :)

2012-01-07 @ 21:36:32
URL: http://fuckyaah.blogg.se/
Postat av: Jennifer <3

nu är det dags för dagens blogg !

Anmäl dig hos oss.

Vi utser 3 vinnare imorgon kväll.

Någon av vinnarna kanske blir du eller ?



http://fotorummet.blogg.se/2012/january/jessica-kolla-har-och-on-du-tyckar-att-dett-a.html#comment

2012-01-08 @ 12:11:21
URL: http://fotorummet.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

haha men suck vilka kommentarer du får :O

2012-01-19 @ 16:39:31
URL: http://angelica.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0