Svar på tal: Stor mage?

Givetvis är du smal, men knappast "mycket smal". När jag läser orden "mycket smal" tänker jag nämligen på de mannekänger som går på catwalken eller också de, vilka man ser i modemagasin. Dessa modeller ser jag emellertid inte i dig. Du är blott normalsmal. D.v.s. en medelmåtta. Jag antar dock, efter en djupgående analys av den personlighet du uppvisar på detta forum, att du beskriver dig som mycket smal p.g.a. att du ej vill vara medelmåttig- läser man din blogg inser man ju att du vill vara störst, bäst och vackrast. Enligt din hallucinatoriska världsbild är du också det: störst, bäst och vackrast. Enligt den världsbilden är du också super skinny, men alla andra kan se att det inte är så. Herre gud, alla har vi väl bläddrat i ett modemagasin? Alla har vi väl haft en anorektisk bekant? Mmhmm, och därför genomskådar vi dig, darling. Jag falsifierar ditt påstående om att du är mycket smal, ty du är enbart normalsmal. Så tråkigt då. Jag får ärligen beklaga sorgen!

För övrigt har du putmage vilket tyder på att du ej tränar tillräckligt mycket. Träna styrka och stabilitet + äta vanlig mat = i slutänden ingen putmage alls när man står upp. Inte träna styrka och stabilitet + vräka i sig chips emellanåt därför att man tror det vara okej med tanke på att man levde på grönsaker och barnmat den föregående veckan = putmage när man står upp. Sannerligen! Ta en titt på din mage en gång till och jämför den med din rumpa: kroppsdelarna ser precis lika stora ut. Har man icke putmage, uppgår rumpan i regel till ett större omfång än magen. Med andra ord har du putmage. Får jag spekulera vilt, är det detta som ligger till grund för att en del kallar dig för tjock: de tittar på rumpan och magen och ser att de är lika stora (precis som på de flesta tjockisar).

Att du sedan skulle ha stora bröst, måste vara århundradets skämt. Snälla, rara: lev i verkligheten! Du ser ut att ha ungefär C-kupa och det är inte stort utan s.k. normalt. Det är inget felaktigt alls med att ha C-kupa, tvärtom kan det vara riktigt snyggt. Men snälla, gå inte omkring och benämn storlekar uppemot C som stora ty det är bara patetiskt. Jag antar dessvärre att du jämfört dig med tjejer som har ungefär AA-kupa och visst, i jämförelse med dessa tjejer är dina bröst enorma. Men eftersom allting är relativt kan jag även berätta för dig att med tanke på hur många bröstförstoringar som görs i dagens samhälle, är det knappt ens D-kupa kan räknas som stort längre. Därför ombeder jag dig att komma tillbaka när du kan skryta med ett par H-kupor, något man väldigt tydligt ser att du inte har just nu.

Näru, Sandra. Jag uppmanar dig av medkänsla för din omvärld att börja leva i verkligheten istället för det White Trash-1999 du tycks älska så mycket.

Mvh,

E

Mina kommentarer blir till noveller nu föfan, skoj :D

Och här är någon "E" som säger att jag har putmage m.m jasso? vart är den putmagen?



Detta kallar jag dock inte putmage, nu ska jag banta ännu mera för det, och jag kommer bli så snygg!
Så kan ni ju sitta där med era putmagar :D härligt.
jag kommer ju iaf komma lång i livet som smal och snygg :D och vad kommer ni? in till tv:n och chipsskålen :)

& här har vi ännu mer omogna kommentarer.

för det första: den ena bilden av de du kallar buskar är inte ens en buske. det är en frisyr. en buske som ansats ner.

för det andra verkar det vara du som är osäker som skriver ett sånt här inlägg, inte de som faktiskt inte rakar sig. sen får du väl raka dig hur mycket du vill, skiter väl jag i. dock så hoppas jag att du samtidigt använder stringtrosor i dåligt material så att du får svamp och dålig lukt i fittan, vore rätt åt dig HAHA!

 Svar: ja de vore ju skoj att få svamp :) aldrig fått och kommer aldrig att få för jag sköter tydligen min hygién mycket bättre än dig, känner doften av din håriga mus.

hoppas du svälter ihjäl så världen slipper en till idiot!!!!

 Svar: Jag svälter hellre ihjäl än att jag dör av fetma! För då dör jag ju snygg iaf =D

stackars dig som tror att iq handlar om hur väl man lyckas få människors uppmärksamhet. uppriktigt sagt, jag tycker synd om dig. och om världen som måste ha en sån människa som du i den, du bidrar inte direkt till att världen tar steg framåt utan snarare till att utvecklingen går bakåt. PUCKO

 Svar: Om alla lyssnar på mig så kommer värden bli så mycket bättre, inga fula människor, bara snygga :D

 

Luktar lite lågutbildad whitetrash över den här bloggen... så tycker inte folk ska bli så provocerade.

 Svar: Whitetrash? sååå 90tal, så kan du inte komma på något nytt ist?



 

 

 Och såna här kommentarer får belöning utav mig :D

DU SKA VARA STOLT ÖVER VEM DU ÄR. Du är fin på ditt sätt, skulle du spela någon annan DÅ skulle du ha noll IQ osv osv. Tycker din blogg är sjukt bra och ta inte år dig av cp komentarer. Love ya :)

Ursöt kommentar ! :D Och sådana kommer ni längre med, :)
Tack : http://fuckyaah.blogg.se/

Kommenterar gör du här!
Postat av: KH

Jag ser ingen stor mage

2012-01-08 @ 18:52:46
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Emma

allt bra eller? :)

2012-01-08 @ 19:55:46
URL: http://daghjort.logg.se
Postat av: Melinda Nyrén

Förlåt för jätte sent svar och dålig uppdatering på bloggen, men hoppas du har haft det bra över jul & nyår! :)

ABSOLUT INGEN putmage!

2012-01-08 @ 20:45:41
URL: http://melindanyren.blogg.se/
Postat av: E

Putmage syns bäst i profil. Lägg upp en bild som visar din profil, precis som i inlägget jag kommenterade på. Då kommer andra att se det jag ser förutsatt att de inte saknar kunskap om mänsklig anatomi. (Dessutom är inte putmage och stor mage inte riktigt samma sak, eftersom stor mage i regel är vad man får när man är tjock. Putmage får man när man är otränad och det kan man vara trots att man är smal.)



För övrigt ser man att du försökt retuschera denna bild i äkta Kissie-anda. Så vansinnigt patetiskt, kom tillbaka när du lärt dig Photoshop!

2012-01-08 @ 22:02:21
Postat av: E

Putmage syns bäst i profil. Lägg upp en bild som visar din profil, precis som i inlägget jag kommenterade på. Då kommer andra att se det jag ser förutsatt att de inte saknar kunskap om mänsklig anatomi. (Dessutom är inte putmage och stor mage inte riktigt samma sak, eftersom stor mage i regel är vad man får när man är tjock. Putmage får man när man är otränad och det kan man vara trots att man är smal.)



För övrigt ser man att du försökt retuschera denna bild i äkta Kissie-anda. Så vansinnigt patetiskt, kom tillbaka när du lärt dig Photoshop!

2012-01-08 @ 22:03:19
Postat av: beccis

hoppas du haft en bra dag! godnatt och sov gott :)

2012-01-08 @ 22:25:56
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/
Postat av: Cattis - Minus 30kilo

Haha kolla in min mage liksom.. då snackar vi MAGE

2012-01-09 @ 00:00:45
URL: http://catherine.nu
Postat av: Maja

vinnaren av veckans blogg är uppe, kika in om de var du:

http://moxiie.blogg.se/2012/january/blev-du-veckans-blogg-kika-pa-videon.html#comment

2012-01-09 @ 10:52:00
URL: http://moxiie.blogg.se/
Postat av: camilla

hur mår du idag?:)

Jobbig kommentar :/ ingen putmage där inte

2012-01-09 @ 16:00:27
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: caroline

sv: följer dig nu :)

2012-01-09 @ 16:57:08
URL: http://ensommarflickas.blogg.se/
Postat av: Sophie "autophoto.blogg.se"

Hejsan, hur va din start på de nya året varit? :)

2012-01-09 @ 18:41:57
URL: http://autophoto.blogg.se/
Postat av: Linn

Vinnarna av veckans blogg är utsedda & ny tävling är igång! Checka om det blev du, om inte. Delta i den nya tävlingen! ;-)

-> http://www.nattstad.se/linnhahne?id=2299608

2012-01-09 @ 18:48:48
URL: http://nattstad.se/linnhahne
Postat av: sofie

Fin blogg :D

2012-01-09 @ 21:24:35
URL: http://leeaz.blogg.se/
Postat av: Michaela

Åhh Sandra!! Jag bara älskar din attityd! You go giiiirl!!!! :D fortsätt så! Det är väldigt uppenbart att det är extrem avundsjuka från dessa som kommenterar! Haha sätt dom på plats!!! Du är så bra!!

2012-01-11 @ 11:56:30
URL: http://miichaelaaaa.blogg.se/
Postat av: Emilia

Asså herregud om man står i profil så ser man ändå ingen putmage o du som hoppades att Sandra skulle få svamp BULLSHIT!! Du som skrev den komentaren asså puh fyfan asså usch jag känner din jävla lukt hemifrån!



Jag har/är utsatt för MOBBING o jag skiter i de.ni som mobbar sandra asså jag har bara 1 sak att säga till er! ÄT MIN SKIT! Visst jag är bara 11 år men jag har iaf mer vett än va ni har era omogna snorungar/ungjävlar! LÅT SANDRA VARA!! Sandra finns<3

2012-01-16 @ 23:39:53
URL: http://pluppenemilia.blogg.se/
Postat av: §eepee (Peoplehater.Blogg.se)

Alla kan dra in magen. Din mage kanske inte är så stor, eftersom din kropp är förhållandevis liten, men allt är som sagt relativt och även gubbar med ölmage och keps kan konsten att dra in magen.

2012-02-26 @ 09:43:16
URL: http://saligande.hederochhelvete.org

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0