Helgjobb, sucks!

 
Den ända nackdelen med att jobba inom vården är att man får jobba helger också, och det är inte alls lika skoj varje gång helgen kommer. Men det är bara till att bita på den vassa kniven och jobba. Nästa helg ska jag fanimig SUPA! haha ne skoja, men jag ska allt hitta på något skoj med min älskade Joakim & Xzeena. Om inte mamma vill ha Xzeena kanske ;) thihi. 
 
Längtar till jag kan börja blogga som vanligt igen, saknar alla mina elaka kommentarer och mina fina kommentarer! Och all skit man kan få när man bloggar.
Jag har inte fått höra något illa om mig på länge och det är ju det jag vill.
 
typ "Saandriiiee är ju dum i huvudet, säger att jag är tjock för att jag väger över 45kg"
"Saandriiiee, är inte jag släkt med! Hon måste vara en pytonorm!"
 
Jag saknar mitt lilla lilla kändis liv faktiskt! Men i´ll be back bitches!
PUSS !

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0