Sanningen om Saandriiiee

Att driva en blogg är inte det lättaste och inte heller det svåraste.
Nu har jag dock inte bloggat på ÅR OCH DAR vilket är ganska skön men jävligt tråkigt, skönt för att jag inte har haft någon ork just nu, hänt ganska mycket saker. Och tråkigt för att det är verkligen en grej jag ÄLSKAR att göra.
Och det är också tråkigt att man förlorar läsare på att ha långa uppehåll men ska jag vara ärlig så har jag inte förlorat många alls, okej jo en heldel men inte så mycket som jag trodde.
Trodde att mina läsare skulle sjunka till 0 men nej, ni älskar ju mig ;) & jag er.

En blogg är svår pågrund av:
Jag skriver ju saker som verkligen riktas emot människor, som jag i efterhand har fått höra ont av om mig.
Fast bakom ryggen, vissligen så bryr jag mig inte så mycket iochmed att jag inte umgås med dom.
Och er som jag umgås med, TA INTE ÅT ER.
Jag vet att jag kan bli lite väl dramatisk i min blogg och är kanske inte LIKADAN tjej utanför bloggen som innanför den.
Men er som jag har fått elaka kommentarer utav, jag vet vilka ni är Kungälv är ju Kungälv lixom, ellerhur ;)?
Och jag BRYR mig inte ett SKIT om vad ni tycker om mig. :) För jag är jag, och ni är ni. Jag snackar inte skit om er för att ni är som ni är eller jag tycker inte att ni är pinsama för att ni ser ut som ni gör.
I do not give a shit about your life, but you seems to care about my that's the main thing bitches.

Inte det svåraste?
Med det menar jag att folk verkligen dras till min blogg varesig dom vill eller inte för dom MÅSTE se vad det skrivs om. Jag vet inte HUR många gånger jag har vart ute och folk kommer fram och säger "Haha din blogg är grym" "Du gör fan din grej bra" m.m riktigt skoj faktiskt.
Allting peppar mig till att blogga, men det som peppar mig mest är mina såkallade "Hates" eller Stalkers kanske ni ska kallas för. Ni gör min DAG :)
Detta är exempel pepp för mig: Taget ifrån mina kommentarer.
"Du är ju helt jävla dum i huvudet som en skriver något sånt. Och du stoppar i dig massa skit på de me? Så du menar att även om en tjej är större än sig, kurvig figur, som Beyonce är hon fet? Eller om hon är lite större och tränar 4 ggr / veckan och äter hälsosamt? Är det dåligt då?! Snacka inte om sånt du inte vet ett Piss om. Din åsikt är en sak men resten .. Om du nu är så duktig att gå ner i vikt med farliga piller, prova att göra det den rätta vägen först innan du snackar. Du säger inprincip att MIN bästa väns namn drog upps här är fet för helvete. Idiot"

- TACK FÖR SKÖN PEPP! Miss N ;)

"jag håller inte med dig alls. & det är ju inte föräldrarnas fel att deras barn är mulliga, har lite mer fett osv.. det beror ju helt enkelt på vad barnet väljer att äta. och jag tycker det är så fel att skriva ut att man hatar fetma osv.. För alla är olika, alla ser olika ut, men alla är fortfarande lite mycket värda!"

&
"hoppas du svälter ihjäl så världen slipper en till idiot!!!!"

Yääyä finns mer om ni klickar på kategorien "Må bäst, bli smal"

Over and out bitches.
Fuck off bitches iknow you loves me :) Byebye nu blir det Big brother ^^,

Kommenterar gör du här!
Postat av: Anonym

vem tror du vinner bigbrother???

2012-06-03 @ 22:06:07
URL: http://natalies.se
Postat av: AMANDA ESBERG - SÖDERMANLANDS STÖRSTA UNGDOMSBLOGG

Just nu har jag två helt grymma tävlingar i bloggen, var gärna med!



http://aamandaesberg.blogg.se/2012/may/tavling.html#comment



http://aamandaesberg.blogg.se/2012/may/tavling-fiskpredikyr.html#comment



(är du med i båda tävlingarna får du du dubbla vinstchanser)

2012-06-03 @ 22:51:25
URL: http://aamandaesberg.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0