Sjukt lågt.

En blogganvändare skriver till mig att jag ska länka personens blogg där personen skriver massa SKIT om andra bloggare? galet.
Varför ska man länka en sån skit blogg rent utsagt!
Pinsamt.

Den kommer nog inte ens komma på topplistan HAHA! inläggen är så patetiska så jag kan inget annat än att skratta åt människan!



Att skriva att folk är fula m.m är ingen hit tro mig, själv fått så mycket hat efter mig för att jag tycker illa om tjocka. Att jag tycker att föräldrar till barn bode se efter vad fan barna äter! Det är dock inte okej att ge barna godis på helgerna om dom är överviktiga! 
Men men .. vill folk göra som mig det skiter jag i, de kommer bara leda till hat.
Fast ioförsig så kanske folk gillar att bli hatade, det är ju det jag gör ;)
Mohahah !


Kommenterar gör du här!
Postat av: Medon

När avslutas dagens blogg tävlingen? Har svårt att hålla mig! :)

2012-03-07 @ 21:15:44
URL: http://medons.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0