Massa engelska läsare?

Heej, :)
Varje gång jag loggar in på min blogg för att läsa kommentarer så är det alltid ett drös med engelska kommentarer och när jag klickar på deras "hemsida" så kommer jag till massa konstiga företag. Vilka är dessa?
Är det fler än jag som får dessa kommentarer? eller vilka är ni som kommenterar? hmm.
Lite skumt haha :)
 
Ligger iaf här i soffan med min älskade Xzeena och snart kommer Joakim hem :) Ska bli skönt och lägga sig och sova är helt slut! Ögonen går i konkurs på mig HAHA!
 
Just de, igår åkte min älskade mamma till USA Kalifonia som dom gör varje år! Hon ska vara borta i 2½ veckor :( its suck! kommer sakna ihjäl mig. Min mamma är även min bästa bästa vän, älskar henne till månen och tillbaka! Men när hon kommer hem så kommer vi få massa paket ! :D Och jag har önskat mig saker ifrån Victoria Secret thihi ^^, Och imorgon åker min favorit pappa till Tyskland, så jag älskling och Xzeena ska passa pappas kompisars hundvalp ska bli spännande :) hehe. Och på söndag ska vi fira pappa på hans farsdag! Han ska få den bästa dagen en pappa kan få, för det är han värld! Han är världens ballaste och bästaste pappa ever! Älskar han också till månen och tillbaka :D
 
yäyä, PUSS !
 
God natt mina favoriter ! ^^,

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0