Sjukt va tiden gååår!

Jag har även hittat dom bästa vännerna man kan ha!
Sitter och tänker på vilken jävla härlig ungdom jag har haft ändå!
Tack och lov att jag flyttade ifrån Lödöse till Kungälv, det bästa beslutet min mamma och pappa någonsin tagit!
KUUUNGÄLV, man hatar det fast man älskar det!
 
Och nu är ju min ungdomstid sluuut för jag ska ju ha barn med världens bästa pojkvän!♥
eller ah, den tog la slut när man va 20 haha ;)
 
Jag har gjort grymt roliga och spännande saker i mitt liv, upptäcksfärder med dom bästa och alltid känt dom bästa!
träffat på dom galnaste, tokigaste, knepigaste och korkade personerna man kan! Och jag fuckin love it!
Vad vore livet utan knasiga vänner? haha ^^, ingetskojalls.se.
Jag har gjort massa saker som man inte fick göra för sina föräldrar, jag har tillochmed haft UTEGÅNGSFÖRBUD en hel helg! Då jag satt och försökte se jätteuttråkad ut och kollade ut igenom fönstret och bara hoppades på att pappa skulle släppa ut mig till mina vänner, men ikke sa nikke!
Jag har åkt till massa roliga partyställen, Tylösand, Västerås & Lysekil slår fan allt!
Sätt och gjort det knasigaste man någonsin kunnat tänka sig och ja, jag har haft en ganska rockig ungdom :)
Mött svin till killar och sedan slängt iväg dom som en fimp!
Har haft mina knepigaste fyllor, typ PUSSA APAN! NEEEJ SANDRA DU SKA INTE DRICKA NUUU!!
hahaha den kvällen slutade i trappan med en spykråka! Thihi
jag har vart med om massor med bus, stått med i tidningen nästan varje vecka pågrund av allskit vi hitta på haha!
Tuuur att man växer upp!
haft töntiga catfighter och töntiga tjaffs, ja jag sa ju nyss tur att man växer upp!
Hunnit med att pröva på mitt drömyrke som bartender, men har dock inte hunnit med att öppna en egen nattklubb men det LOVAR jag att det kommer det med, när barnet blivit äldre osv :)
 
Satan i gatan, jag är nöjd!
Och nu har jag världens bästa pojkvän, hund, familj och vänner! ♥
Fysatan va tiden går fort när man har roligt, kan inte fatta att ett barn redan är på G, heltsjukt!
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0