Lurad.

Arg, Ledsen, Sviken, och Lurad!
 
 
Önskar att man kan bli liten igen, utan besymmer! 
Fast å andra sidan nu är ett stort besymmer stryckt. Känns ... ganska gött!
 
Nu är det bara till att se fram emot det som vi väntar på och på allt annat skoj som kommer att hända! 
En dag i taget ^^, Guuud vad jag är glad över att ha min fräcka familj och väldens bästa pojkvän och hund! 
Och mina vänner ska vi inte prata om, jag har helt klart valt dom BÄSTA någonsin! Även fast att jag inte träffar dom så ofta längre, MEN dom är mitt allt !

Kommenterar gör du här!
Postat av: Cheersisterss

Håller med...
Gjort idag?

Svar: vart o handlat med min pojkvän och sen bara vart hemmao slappat =) sjdå?
Sandra Saandriiie Åhfelt

2012-10-23 @ 18:47:42
URL: http://nattstad.se/cheersisterss
Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

SV; tack så hemskt mycket!! :)

Svar: Skoj att du är med :D allt bra med dig?
Sandra Saandriiie Åhfelt

2012-10-23 @ 18:53:57
URL: http://tjejenida.blogg.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0