HAHAHAH ! Ofräsch?

Hej! Tänkte på det du skrev i detta inlägget, hur dum får man vara ursäkta mig! Men menar du på fullaste allvar att lägga ut sig på internet klä av sig och ta ett kort, ska få dig att framstå som en känd bloggare nu eller? Nej du är inte i närheten av Kissie. Sen är det rätt löjligt att du ska behöva lägga upp halvnakna bilder för att få likes eller sidvisningar. Du gör bort dig själv, förlåt men jag tycker det är hemskt bara. Haha, sen är det jävligt kul att du behöver visa din kropp för att se det minsta bra ut för ditt face är så ruttet och ofräsht så att jag spyr. Tack för mig! :) / Frida
 
 
Hejsan Frida ?! nej jag har aldrig sagt att det får mig till en "känd" fucking bloggare eller?! Sa bara att min statistik har ökat men det är ej pågrund av bilderna haha. Jag vill inte ens vara i närheten utav Kissie, för jag vill inte att ni loser ska bli besatta utav mig. Och NEJ, jag lägger knappast ut halvnakna bilder. det har hänt ett fåtal ggr, jag behöver inte vika ut mig för att få sidovisningar och "likes" ;) För folk gillar mig även med kläderna på. HAHAHAHHA ! Jovisst, mitt ansikte kanske ser ruttet och ofräscht ut enligt dig, men jag VET att jag har ren och fin hy gumman, så ja, du måste väl ha dåligt självförtroende och ge andra kränkningar pågrund utav det då. Jag VET också att jag ser bra ut, och att det finns avunsjuka pissråttor som dig, gå och luffa på någon annans blogg här hänger bara dom med klass ;) 

PUSS !
 

 
Ofräsch hy? haha in my ass att jag har! Jag har faktiskt en fin hy efter som att jag vet hur man ska behandla den ^^,
Vill du ha hjälp med det så hör av dig :)

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0