40 dagar; till beräknad förlossning.

 
Idag är det bara 40 dagar kvar till beräknad förlossning :) sjukt spännande nu.
Men jag blir dock nervös när jag tänker på det, det är lixom lite mer än en månad kvar & jag har redan gått i ca 9 månader och haft han innanför min mage, och snart är han ute? och min mage försvinner.
Kommer kännas helskummt! men sjukt skönt ska det bli ändå.
 
Tänk att om ca 40 dagar är jag MAMMA och Joakim PAPPA, det är lite knas ändå haha det trodde vi nog aldrig att det skulle hända just nu, men plopp sa de och vi ska bli föräldrar. Vi ska ta hand om vårt barn ihop och uppfostra han till en bra människa. En sak är jag 100 på och det är att han kommer att få världens bästa pappa, för han är redan världens bästa pojkvän och jag har aldrig älskat någon så mycket som honom, han är heltklart den bästa.
Och tänka sig att jag fick denna bästaste pojkvännen, och nu ska jag även få världens bästa unge plus att jag har världens bästa hund också och familj, det är sjukt va lyckligt lottad man kan vara (:
 
Och sedan har jag MÅNGA fler som bara är bäst! ^^, så vår unge kommer komma till världens bästaste familjer!

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0