Bebisrummet, magbilder och vårt sovrum!

 
59 dagar kvar innan beräknad förlossning, låt det gå foort nu!
 
Magen växer så det knakar, och jag har svårt med min andning och trötthet.
Må tiden rinna iväg nu vill inte vara gravid längre vill ha dig här hos oss!
Det är mysigt att vara gravid, men det kan också vara jätte jobbigt.
 
Vårt sovrum:
Vårt sovrum, trivs jättebra!
Det är mycket större, men ska köpa lite tavlor, hyllor och spjälsäng sedan är det klart! :)
 
Bebisrummet:
Hans nya "one piece" som han ska få åka hem i ifrån BB, eller (hon) :) & blir det en hon får jag skicka iväg Joakim och köpa en rosa ;) thihi.
 
Nu ska ja lägga mig och försöka hämta andan innan min syster kommer, och sedan kommer Joakim hans bror och några till, dom är ute och fiskar nu. Får låta min grabb roa sig en sista gång innan han MÅSSSTE skippa öl, vilken han kommer göra jättebra. Slut med partyandet nu, nu ska vi in i vuxenlivet på riktigt! ^^,
 
PUSS!

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0