I´m back for real !

Nu kommer jag att göra en riktigt "come back" igen och stanna här hos er.
Jag SKA orka! Jag har inte alls mycket kvar i skolan och jag kommer snart att ha min mammaledighet.
Så nu ska ni verkligen få följa med mig och min familj i min blogg, och allt annat skoj jag hitta på ;)
Nu ska ja INTE slarva med bloggen igen!
 
Blogga har alltid vart något jag älskar att göra, men massa saker har kommit ivägen för mig. Som skolan m.m
Men NU gäller det igen, blogga blogga blogga!
Nu är jag trött på att vandra mellan flera tusen läsare till några hundra till några tusen, nu ska jag ha mina tusen läsare helatiden! Så bring it!
 
Och det ni kommer få ta del av i min blogg är:
Låter ganska spännande va :)?

Kommenterar gör du här!
Postat av: cassandra gigel

sv; tack detsamma :)jadå, själv? :)

2013-04-10 @ 23:06:39
URL: http://cassandras.se/
Postat av: Alice - bilderbyalice

sv: jaa själv?

2013-04-11 @ 15:15:34
URL: http://bilderbyalice.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0