Nya töjningar och dröm tatueringen på halsen =D thihi.

 
Tjenixen!
Sitter hemma med min syster och pluggar, alltid lika skoj! Suck haha
Ska snart dra ut henne och Xzeena på en uppfriskande promenard innan vi fortsätter med allt pluggande!
Man blir ju inte piggare utav vädret direkt heller, regn och grått!
 
Idag kom mina kära töjningar hem =D weeii! en uppiggande sak iaf haha.
dom rosa såklart! ;) Sedan ett par andra med en stjärna i mitten och diamanter runt om, himla pörrigt!
Och inatt drömde jag att jag hade fetaste tatueringen på halsen, mm mumma!
Så nu vill jag såklart ha det haha, ja SKA ha det! Det var ju hur snyggt som helst! PÖRRPÖRR.
Men jag kommer dock inte ihåg vad det stod, men jag kommer nog på något. Började på S iaf haha.
Jag har en heldel tatueringar nu att göra ju, rosor på mina handleder med bandroller "mamma" Och "pappa" i.
Sedan barnets namn stort på underarmen, och fylla hela vänsterarmen + nu denna på halsen.
kommer se ut som ett bad ass till morsa, men hur fräckt är inte det :)? orka klippa av si håret och använda långkjol för att man är morsa, nejnej!
Just de, sen vill jag ha två revolver som går ner mot fjösa med massa roser och grejer, detta kommer bli awsome! ^^,
 
 
PUSS!
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0