Så kass känner jag mig

Godmorgon,♥
Vaknade för att gå upp till skolan och kände att nej det kan jag inte alls har inte sovit mycket inatt, sprungit och kissat och haft ont i ryggen och legat och vridigt mig. Nu sitter jag uppe med världens huvudvärk och illamående, helt galet. Detta är inte skoj längre, snart är det över! Trött som en jävla gris är jag också men varmt som i en svinstia är det i sovrummet också så sova går inte, men får gå och försöka.
Känns som om jag ska spy, men det är la halsbränan som spökar.
Neeh fy jag tycker riktigt synd om mig själv nu, jag som verkligen hade sett fram emot att gå till psykiatrin idag,
men ikke sa nikke. Blir bums tillbaka till sängen och försöka sova en stund till.
Känner mig helt värdelös att jag mår dåligt för jag tror inte andra vet att man kan må så här när man är gravid, eller så tror folk att man överdriver för att man inte orkar gå till skolan/arbetet men så är det verkligen inte.
Jag saknar att jobba och gå till skolan och må bra! Att vara gravid är som ett heltidsjobb av att må dåligt och andas tungt bara så ni vet, men guuud va värt det de kommer vara om bara några dagar. ♥
 
Puss så länge, ♥

Kommenterar gör du här!
Postat av: GeMina Arts

vad jobbigt att du inte mår bra, hoppas det blir bättre snart!

2013-04-26 @ 10:42:06
URL: http://geminaarts.blogg.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0