Vecka 32 idag; Vart tog all min ork vägen!?

Hejsan mina favvosar!
Idag går jag in i vecka 32 med knodden i magen :) underbart!
Snart är du verkligen ute här hos oss, längtar så!
 
Jag undrar vart all min ork har tagit vägen, är OTROLIGT trött helatiden.
Kan dock inte sova bra på nätterna då jag får kramp i benen 20 ggr varje natt och det gör JÄTTE ONT.
Sedan om jag ligger på sidan förlänge så får  jag ont i ryggen och vaknar av det och måste vända på mig till andra sidan, men ja då får jag ont i magen istället. Alltid är det något!
Och ibland får jag ont längst ned i ryggen, som mensvärk. Och det kan ju vara så pga att förlossningen är på G, men neeej inte än! Ska till MVC imorgon och prata med dom.
Och jag blir andfådd helatiden och kan inte andas bra, verkligen jätte jobbigt.
Så att man kan börja gråta så jobbigt är de! Så jag längtar verkligen SKIT mycket till vår knodd är ute.
& imorgon börjar skolan igen efter påsklovet, JA ORKAR INTE! känner jag just nu.
 
Vårat hjärta i vecka 20 på rutinultraljudet =)

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0