Bilder ifrån BB

 
Hittade våra bilder ifrån bb på kameran igår, vi tog dock inte så många hade ju äna annat och tänka på haha!
 
Dessa tog vi kvällen innan vi åkte in, tror jag! Kan ju säga att jag var GANSKA så JÄTTESTOR!
Utsikten ifrån BB haha
Där ligger man med den bästa saken någon någonsin har uppfunnit! LUSTGAS, utan den hade jag faktiskt inte klarat de, eller jo men gud vad skönt det var med den!
Där ligger vi och väntar på vår son! Och ont gjorde de allt ...
Och här har vi fått vår Jason, och jag har antagligen fått en dusch också! haha
Jason får sin första blöja på sig, inne på förlossningen! :)
Vi får mackor saft och blommor på förlossningen! :)
Glada föräldrar ! :) Men gud, man var inte så söt efter all smärta i alla dessa timmar!
Mys inne på rummet på BB! :)
Jason föddes på möndals BB, dom var kanon! Ska jag ha ett barn till vill jag hamna på Möndal igen, för dom var så underbara där!! :)
 
 
 
 
 
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Jessica Högberg

Jättefina bilder!!

2013-08-04 @ 11:53:25
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Postat av: jennifer

härliga bilder å va vacker du är :)

2013-08-06 @ 03:49:30
URL: http://jeennifeerA.blogg.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0