Helt slut

Nu är jag helt slut! har storstädat heladagen, gjort rent överallt!
Det tar på krafterna. Även haft en otroligt grinig son idag, så fort jag har somnat han så har han vaknat efter högst 20 minuter. När jag sätter han en stund i babysittern så börjar han illskrika! Så jag har fått gå runt med han för att han ska vara tyst, gissar på att de är hans mage som krånglar, hans tarmar. Skönt att de ska gå över vid 3-4 månader, han är ju 3 månader den 4de. Det tar på krafterna att vara hemma hela dagarna ensam.
Min mamma pappa syster och mormor har vart här en stund också så lite avlastning fick jag allt idag, skönt.
 
min rygg värker för att jag bär han för mycket, mina axlar är pain in the ass! Och jag tycker synd om min hund som inte har fått så mycket motion idag, det som hon verkligen behöver. Det ska de bli ändring på, imorgon ska jag försöka ta med Jason och henne på en långpromenad. Sedan ska min syster följa med till MVC och passa Jason medans dom ska göra undersökning på mig sedan min förlossning. Hoppas allt är bra! Och hoppas på att jag kan få börja träna snart så man kan komma i form snart igen! Så man blir piggare. Ska åka och hämta mitt löpband som min syster har fått låna sedan jag blev gravid, måste använda det nu!! Hann inte använda de så mycket innan jag blev gravid haha exakt ett årsedan på onsdag som jag fick det utav min älskling på min födelsedag :) hehe.
 
nä nu ska jag kolla klart på dejting programmet med dom "dejtbara" haha som är ganska härliga ändå! :)
Mitt i den romantiska middagen " måste gå på muggen !" och sedan "Gick inte att spola ordentligt, jag sket också!" hahahahahhahah ! shit.
 
God natt puss på er allihopa!
 
 
 
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Camilla

Hej!
Kommer ihåg när mina tjejer var riktigt små när magarna krånglade på dem då hjälpte oftast babymassage-sol och måne och sen att böja upp benen så alla gaser kom ut! Vi gav semper droppar och minifom, framför allt den lilla var känslig. Stenfrukt gick inte alls att äta när jag ammade henne. Lycka till. Kram

2013-08-22 @ 21:44:54
URL: http://gladakocken.blogg.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0