Städ dag!

 
Tjolahopp!
Nu har jag städat i timmar! Låter som de är värsta stökiga svinstian men det är det inte!! haha
Har dammat och ska ta alla fönster, och det tar ju sin tid när man har en vääääääldigt grinig och trött Jason som bara sover 10 min sen vaknar han sen somnar han i 10 min till, så håller han på så! UNGE!! hahah ;)
Sedan kommer mamma och mormor på besök också :) skojigt.
 
Missa inte mina tävlingar i bloggen:
Vinn en personlig napp/ar HÄR
Vinn ett presentkort hos upplevelser.se HÄR
& fototävling HÄR som du vinner länkar i månader på min blogg :)
 
Hoppas du/ni är med!! :D
 
 
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Amanda [SPONTAN]

SVAR: Det är bara bra med mig, hur är det själv? :)

2013-08-22 @ 16:06:09
URL: http://spontan.blogg.se
Postat av: Emelie Petersson

Sv: Det är kanon med mig :-) Hoppas du har haft en bra dag.

2013-08-22 @ 20:27:11
URL: http://syrum.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0