godmorgon!

fy va arg jag blev igår kväll på PH!! blev nervös när de va paow och ak som kunde åka ut, och paow fick stanna!! å sen kommer brevet att hon måste lämna?! men jag tror som många andra att hon kommer få komma tillbaka :-) hoppas! hon är ju lätt den ballaste tjejen där inne.
Nu ligger jag i soffan och väntar på att Jason ska bli trött så vi kan sova en stund till så himla trött. ska tydligen bli storm idag med regn och sen snö, hoppas på massa snö så man kan åka och köpa en pulka till Jason :-) å sen hoppas jag på massa snö så mamma carro Louise å Philippe får frysa lite efter deras vecka i Teneriffa thihi ;-) saknar min mamma och syster nu!! galet mycket faktiskt, de e ju typ bara don jag umgås med på dagarna när Joakim jobbar så nu börjar de bli ganska långtråkigt! tur att Joakim är ledig imorgon :-) vi ska åka och köpa lite julgardiner mm :-) längtar hihi.



Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0