Skaffa barn

Hejsan sockerbitar!
Sitter och pluggar Specialpedagogik och det är inte skoj haha. Xzeena springer runt och är butter för hon vill leka men jag hinner inte de nu så ska snart ta henne och kolla på Pretty Little Liars ^^, men ska plugga lite till.
 
& herreguuud, babybomben 2013 blev nog värre än 2012 ;) haha.
Känns som om ALLA skaffar barn nu, typ bara för att.
Precis som man tänkte när man ville bli av med oskulden, bara för att bli de. Eller har jag fel? haha
Vissa har ju bara vart tillsammans med sina pojkar/flickor i månader, man bör vänta några år! & vissa bor hemma hos föräldrar hmm spännande. Men ja, de går säkert bra ändå :)
Jag är iallafall överlycklig över att jag inte bor hemma och har snart 2 utbildningar och jobb (;
Det tycker jag att man bör ha innan man skaffar knottar ^^,
 
& vet ni vad? jag är ganska sugen på att plugga IT haha men nej nu får jag vänta ett tag. ^^,
 
Just de, jag suger på att blogga nu för att jag har tappat lusten för den lite (haha) men ska försöka komma igång igen som vanligt. Även trött på visa sponsorer som inte skickar ut vinsterna som dom ville att jag skulle tävla ut! hm, fyskam!
 
Neeh får plugga vidare, höörs!
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Hanna

Synnerligen tragiskt när folk skaffar barn "bara för att". Det är ju det största man kan göra i livet, och nog bör man ha en god grund att stå på (både vad gäller ekonomi, boende och relation) innan man planerar för det. Sedan kan det ju alltid hända ändå, men då får man ju göra det bästa av saken.

Men vad finns det som är värre än när folk PLANERAR barn och sedan ungen hamnar i kläm. Himla tråkigt.

2013-02-14 @ 14:33:27
URL: http://fruedholm.se
Postat av: Andréa

Ja en riktig babybomb i vårat gamla umgänge :) de e roligt med små söta bebisar. Jag å Hani hade bara vart tsm 6 månader innan ja blev gravid och det är verkligen det BÄSTA som hänt, så flera år eller några månader de beror helt på personerna som skaffar barn tycker jag :) vissa är ment to be vissa inte. Hoppas ni har det bra och graviditeten går bra :)

2013-02-15 @ 00:17:08
URL: http://decembermom.vimedbarn.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0