Efterlyst

Kollat på efterlyst & jävlar va arg man blir på folk! Att folk kan med, att dom kan leva med sig själva fy!
 
Att vålta en 9åring är ju sjuk, att våldta över huvudtaget är sjukt! Jävla idioter ..
Tycker också att polisen är lite slappa när det gäller våldtäkter, vet många som sitter och vet att deras mardröms person finns LÖS på gatan för att personen inte åkt fast! För att det finns tex för lite bevis! Det ÄR SJUKT, polisen borde ta tag hårdare i dessa fall så att dom åker dit! Ne jag blir så förbannad!
Tänk er själva att bli utsett för något sådant och personen straffas aldrig! Man måste känna sig förnedrad utav polisen när brevet kommer " Fallet nerlagt". De måste ju vara som om man inte känner sig trodd! NE, hårdare arbete för dessa fall behövs verkligen!
 
Och sen, HUR FAN kan man misshandla och sno någons husdjur? Började ju nästan lipa när jag såg de, tänkte mig in i sitsen själv. Om någon hade misshandlat mig och tagit Xzeena, jag hade gått UNDER!
Jävla psykopater det finns !
Fast jag känner mig jävligt trygg när jag är ute med Xzeena faktiskt, för hur många går på en PITBULL/AMSTAFF? inte många tror jag. Dom flesta har ju respekt emot dom, och hade någon gett sig på mig tror jag Xzeena hade skyddat mig på fullaste allvar, BARA SÅ ATT NI VET!! :))
 
och att slå ner en äldre dam!? fyskam! Så jävla sjukt så jag spyr!!
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Karin Lygnersjö

Vilken fin blogg du har, kul att hitta någon som är äldre än 14 som bloggar om vardagliga ting :)

2013-01-23 @ 22:26:00
URL: http://karinlygnersjo.blogg.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0