Försvar: min hund har det bättre än någon annan! :)

Hej!
Nu är jag riktigt förbannad, loggade in och fick se en kommentar av en anonym tönt som inte vågar stå för det den skriver. Kommentaren:
Kan börja med att säga att JAG HAR ALDRIG slagit eller vart elak mot min hund, hon är den mest bortskämnda hunden som finns. Och om du ska komma och slänga ur dig sån här skit kan du väl vara snäll och säga vem du är också! För det är otroligt fegt utav dig. Jag har viftat till JÄTTELÄTT med kopplet men ALDRIG slagit henne. Hon har ALDRIG fått ont för sådant hade jag inte kunnat leva med. Jag själv är emot djurplågeri otroligt mycket och hade kunnat DÖDA någon som behandlat ett djur fel. Så ska du säga sån här skit på MIN blogg, så kan du väl hellre komma till mig personligen eller skriva så ditt namn syns. Annars är du bara en feg kossa :)
& ingen behöver vara orolig över barnet, för den kommer bli minst lika bortskämnd med kärlek som Xzeena blir.
 
Puss!
 
 
¨Xzeena är mitt ALLT och har aldrig eller kommer aldrig att behandla henne fel.

Kommenterar gör du här!
Postat av: wildoci

Du som påstår att Sandra slår sin hund borde träda fram med namn o mailadress så kan du o jag ta en diskussion om du vågar??? Men eftersom du inte vågar tala om vem du är och tror du vet så mycket så ger jag här öppet min mailadress så hör av dig till mig jag snackar gärna med dig!!! [email protected]

2013-01-04 @ 18:03:53
Postat av: Frida

Hallå!! Sandra vem e den här idioten igentligen??den.personen kan inte ha.mycket innan för pannbenet:/...det e så härligt att folk kommer med påståenden som inte stämmer.
Trött man blir

2013-01-04 @ 18:30:20
Postat av: Saandriiiee - Gravid & driver Kungälvs största blogg

Jag har ingenaning om vem personen är .. Tycker de är fegt att skriva massa skit och inte våga stå för vem man är. Hade vart mognare och komma till mig personligen... Men men :)

2013-01-04 @ 18:32:14
URL: http://saandriiiee.blogg.se
Postat av: Sarah

Sv: Hej!
Va skulle de va för fel på de? Alla e lika mkt värda. De handlar inte om föräldrarna utan generna. De va en riktigt korkad fråga..

2013-01-04 @ 22:22:13
URL: http://CheerSarah.devote.se
Postat av: Sandra Ryberg

Verkar mer eller mindre som att det är någon som är fruktansvärt avundsjuk på dig :)

2013-01-05 @ 17:06:07
Postat av: Saandriiiee - Gravid & driver Kungälvs största blogg

haha ja de kan man ju lätt säga. Sjuka människor finns de gött om .. :)

2013-01-06 @ 22:13:48
URL: http://saandriiiee.blogg.se
Postat av: Min kamp som Bipolär tonåring och min resa mot ett nyktert liv.

Men herregud. Vad finns det för människor?! Man märker på bilderna att du älskar din hund, och vem skadar de som de älskar? Och att människan inte ens kan stå upp för sin kommentar.. Man märker ju verkligen hur rakryggad h*n är..... Suck

2013-01-07 @ 18:28:24
URL: http://bipolarsynvinkel.blogg.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0