Frågor & svar (för skojsskull)

 
HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat två personer åt gången: Haha ja det har ju hänt

Varit kär: Ja, NU för första gången! :)

Förlorat någon speciell person: Ja det har jag gjort

Varit deprimerad: Ja, speciellt nu under gravidateten!

Varit så trött att du somnat sittandes: Hmm ... inte vad jag minns.

Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Hahahah ! det har jag säkert.

Brutit ett ben? Nej, aldrig och kommer förhoppningsvis aldrig att göra det heller.

Gjort nåt du ångrar? Ja, många saker!

Hoppat Bungee Jump? Nej, vågar jag aldrig! Men jag vill testa haha

Ljugit för någon du tycker om? Ja, de har hänt!

Ätit en hel tårta? Hahaha nej!

Gjort bort dig offentligt? Hahaha JAA !

 

 

 

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: Nej, jag håller mig till mina gamla och kära vänner ^^,

Fått ditt hjärta krossat: Nej, så här helt har det aldrig vart! Överlycklig.

Hur många barn vill du ha i framtiden: Högst två, men helst ett :)

Har du några husdjur?: Ja, Xzeena en Amstaff/Pitbull & sedan ett 20tals fiskar!

Vill du ändra ditt namn: Hm, ne tror inte det.

Vad gjorde du under din förra födelsedag: Jag hade min familj hemma på middag :) sedan jockes familj helgen efter och festade lite ^^.

Vilken tid vaknade du idag: 07.22 typ ..

Vad gjorde du igår runt midnatt: Kollade på Gossip girl med Xzeena :)

Någonting som du längtar till: Tills nästa tisdag, sedan tills vi kommer hem och sedan tills Juni då bebben kommer :)!

En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Hm, läst något himla bra i skolan och skaffat en BRA karriär, men det är ju inte försent än :)

Vad lyssnar du på just nu: Ingenting, har på TVn.

Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja det har jag gjort

 

OM DIG:

Vad är ditt fullständiga namn: Sandra Caroliné Åhfelt

Stjärntecken: Jungfru

Kille eller tjej: Tjej

Grundskola: Ytterbyskolan

Gymnasie: Mimers hus

Högskola: Ingen, får se om det blir någon. Tror inte de!

Hårfärg: Ljusbrun

Långt eller kort hår: Låååångt

Längd: 1,68 cm

Piercings: Töjda öron, resten har jag tagit ut.

Tattoos: Skuldran, handlederna, ankeln, armen.

Höger eller vänster: Högerhänt

Operation: Inte en ända!

Bästa vän: Jenny & Linda!! :)

Sporten du spelar: Ingen haha! Spelat Handboll för längesedan.

 

JUST NU:

Äter du: Ingenting

Dricker du: Apelsin saft :)

Är du på väg att: Kolla på Gossip girl när Så blev vi svenska hollywood fruar.

 

DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: JA, jag är ju förfan gravid ;)

Vill du gifta dig: Nej, eller om jag slipper byta mitt efternamn så kan jag kanske gå med på de. Men egentligen förstår jag mig inte på de där med giftemål .... !

Karriär i åtanke: Att öppna egen nattklubb, webshop och så :)

 

TROR DU PÅ:

Dig själv: Alltid :)

Mirakel: Njää ..

Kärlek vid första ögonkastet: Nej, men kanske vid andra ;)

Himlen: Ja, den är ju ljusblå? eller också svart. Men den finns ju

Änglar: Nej, hahah!

 


Kommenterar gör du här!
Postat av: Moa

Blir nog fest på fredag, ryttargala på lördag och även ridning :)

2013-01-22 @ 21:42:05
URL: http://moachristensen.blogg.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0