Gammal kärlek rostar aldrig ;)

 
Heej! :)
Loggade in på bloggen för att kika läget och se alla kommentarer som strömmat in :) Och får syn på en otroligt elak kommentar utav en tjej som jag haft ett bloggbråk med för längesedan!
Tycker detta var för elakt! sånt skriver man inte, inte ens hade jag skrivit så till min värsta ovän! Att folk kan med..
 
Det var 2010 (kollade upp idag) som vi hade ett litet bloggbråk då hon tyckte att jag mobbade henne, okej det kanske jag gjorde men jag skulle aldrig falla mig in på att göra det igen. Jag är inte samma person som jag var för tre årsedan, jag har lixom vuxit upp och tagit tag i mitt liv. Slutat att klanka ner på andra och vart snäll emot alla.
Hon kallade mig för "hitler" för att jag ville rösta på Sverigedemokraterna, och ja de gjorde jag och det kommer jag alltid att fortsätta med!! Men det är inte för att jag är rasist, för det är jag VERKLIGEN inte. Jag har vänner ifrån olika länder som jag umgås med, och det hade man väl inte gjort om man vart en rasist? eller? jag röstar på dom för att jag tycker det börjar bli för mycket, våra traditioner ändras och vår kultur i detta landet och vi har inga bostäder eller jobb kvar. Därför går min röst till dom, för att minska invandring INTE för att ta bort de helt.
Men engilt denna tjej vart jag Hitler, och det är ju verkligen inte något man vill jämnföras med! Eller hur? det är ju sjukt. Sedan sparade hon alla mina kommentarer och skickade till devote, tråkigt nog hann jag aldrig göra detsamma med hennes, dom försvann med min gamla blogg (Saandriiie.devote.se tror jag den hette) var också en ganska stor blogg! som bara försvann .. Tur nog har man ju lyckats åter och åter igen ;) ganska glad ändå att jag fann blogg.se ^^,
Men det jag vill ha fram är att denna kommentar jag fick idag var otroligt ledsam, trodde aldrig att en människa kunde säga något sådant..
 
 
One rule: Karma is a fucking bitch ;)

Kommenterar gör du här!
Postat av:

Hoppas verkligen du lär dig vara mer pedagogisk mot ditt kommande barn än vad du var mot din hund igår. Att slå sin hund med kopplet för att den ska lyda är INTE rätt sätt att gå tillväga!!! Djurplågeri kallas de.

2013-01-04 @ 15:35:54
Postat av: ZOOFIE: Sveriges största musikblogg

jävla mytoman. som sagt, du var på mig senast i våras, lilla du :)))

2013-01-04 @ 15:52:40
URL: http://zoofie.se
Postat av: ZOOFIE: Sveriges största musikblogg

och en blogg som har 20 läsare om dagen är INTE stor.

2013-01-04 @ 15:53:02
URL: http://zoofie.se
Postat av: Michaela

Nä det där var på tok över gränsen! Sådär sitter man fan inte o skriver/säger till någon! Du kommer bli världens bästa mamma!! Bara avundsjuka jävlar som är så elaka <3

2013-01-04 @ 16:49:06
URL: http://MammaMiichaela.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Kom in på din blogg av en slump.zzzz säger jag....

2013-01-08 @ 09:47:41

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0