Gossip girl & hundar!

Hejsan mina ögonskatter!
 
Ligger hemma i soffan och kollar på Gossip girl och väntar på att min otroligt snygga man ska komma hem :) !
så vi kan kolla på film och sova för vi ska upp i tid imorgon för att bestämma om vi ska gå på MY DOG imorgon eller på lördag, han vill imorgon för hans jobbakompis ska ställa ut sin hund och jag vill på Lördag för då ska ju Lizette ställa ut Glowy, och på lördag ställs alla American staffordshire terrier ut! & det är ju dom man vill SE! För det är ju ögongodis dom små sötsakerna! Det är ju klart den bästa rasen som finns.
Jag älskar dom muskelösa hundarna, inte som små ättriga haha!
Visst alla djur är fina, men muuuuskler, vem vill inte ha muskler lixom ;) dom är så otroligt SNYGGA!
Vill också ha en renrasig vovve och ställa ut! men nej nej jag får vänta, barn först! Och sedan är det Joakims tur att skaffa hund och han ska också skaffa en puuma, Mastiff! Också en stoor snygg hundras. Sedan får jag skaffa en Amricansk pitbull tror jag, som min gamla va :) så kan man gå på tävlingar.
 
 
Mitt muskelberg ;) hahah!
 
 
 
Liten och söt! :) Men liiite muskler har hon allt ^^,
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0