Jag har ramlat !

Jag har ramlat Jocke har ramlat och Xzeena har ramlat, jag är INGEN skogsmänniska iaf! Kan bo i hus men nej tack t skogen haha jag älskar stadsbo livet hahah. Fick ont i mitt knä :-( vi var å kollade på när Jockes syskonbarn åkte skridskor, kallt som katten var det också! fy fy. hörs sen ska utse massa vinnare idag :-D Puss o kram <3



Kommenterar gör du här!
Postat av: miriam

sv; haha nä. -4 är ingenting emot vad som varit här nu några dagar! Så sjukt kallt!

2013-01-19 @ 15:36:19
URL: http://skarinmiriam.bloggplatsen.se
Postat av: emma

Hej!

Det är riktigt roligt att du ville vara med och tävla. Jag har nu dragit vinnaren i min tävling. Det kanske är just du som vunnit. Så kika in på min sida för att se om det är just du som har vunnit. Om du vill vara med och tävla igen till nästa vecka så är det bara att följa de nya reglerna. Jag hoppas att du vill vara med och tävla även nästa vecka. Det skulle vara riktigt roligt om du vill vara med nästa vecka också.

Ha en riktigt fin dag

Emma

Postat av: Malin

Åh stackarn, jag har faktiskt lyckats och INTE ramla en enda gång denna vintern haha. Hoppas det är bra med knät! :)

2013-01-20 @ 18:58:24
URL: http://ssstayweird.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0